Prezentat online la începutul lunii noiembrie, modelul Indian FTR x 100% R Carbon va fi produs în doar 400 de exemplare, dintre care 250 vor fi alocate magazinelor din afara Americii de Nord.
Pentru realizarea noului model FTR x 100% R Carbon, Indian Motorcycle a colaborat cu 100%, marcă înregistrată a grupului Brembo, parteneriat care influențează modelele din gama acestui an.
Motocicleta are rezervorul de benzină realizat din fibră de carbon și vopsit în culoarea Blue Candy, ca și carcasa farului, capacul șeii și aripa față.
Cadrul său vopsit electrostatic în alb lucios atrage atenția, în timp ce accentele roșii și finisajele deosebite completează formele spectaculoase ale motocicletei.
Construit pe platforma modelului FTR R Carbon, FTR x 100% R Carbon oferă mai multe îmbunătățiri și detalii care îl deosebesc. O motocicletă Indian spectaculoasă pe care parteneriatul cu 100% este evidențiat pe fiecare parte a rezervorului, pe capacul șeii pasagerului și pe scutul de protecție a motorului.
Furca față Öhlins și arcul amortizorului spate sunt vopsite în negru, lafel ca eșapamentul Akrapovič din titan iar componentele din fibră de carbon, capacele motorului, apărătoarea lanțului și scutul termic al evacuării, adaugă detalii personalizate așteptate la un model produs în ediție limitată.
Și cele câteva piese produse de Gilles Tooling (capetele ghidonului, capacul radiatorului și bușonul de la ulei) își aduc aportul la aspectul deosebit al motocicletei.
Nimic nu este standard în ceea ce privește performanța modelului FTR x 100% R Carbon: cu un motor răcit cu lichid cu doi cilindri gemeni în V care produce o putere de 92 kW, cu un cuplu de 118 Nm, etriere de frână față Brembo montate radial, un bord cu ecran de 101 mm cu comandă tactilă și sistem RIDE COMMAND, conectivitate Bluetooth și trei moduri de pilotaj selectabile, Rain, Standard și Sport, care oferă o experiență de condus personalizată.
Indian FTR x 100% R Carbon va fi produs în 400 de exemplare, dintre care 250 urmează a fi trimise magazinelor din afara Americii de Nord și, pe lângă motociclete, compania a pregătit și o colecție de echipamente, piesele fiind concepute special pentru acest model.
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.