TIBERIU TROIA

CFMOTO 800 NK – prezentare video și date tehnice

Am participat recent la lansarea europeană a celui mai nou model produs de CFMOTO: 800 NK, oferit în variantele Sport și Advanced.

O motocicletă foarte bine lucrată, cu finisaje reușite, cu un motor puternic, asistat de o cutie de viteze care m-a impresionat, având cele mai ofertante dotări de la clasa din care face parte: amortizoare complet reglabile, quick-shifter în dublu sens, amortizor de direcție instalat pe versiunea Advanced și un bord spectaculos, cu multiple posibilități.

CFMOTO 800 NK

Pentru cei care cred că am exagerat în caracterizarea motocicletei, vă invit să citiți părerea unor jurnaliști ai celor mai renumite publicații de specialitate, care au prezentat motocicleta în aceeași termeni, unii dintre ei participând la același eveniment organizat în sudul Franței:

Motorcyclenews.com

Cycleworld.com

Bennetts.co.uk

Visordown.com

CFMOTO 800 NK

Fișa tehnică CFMOTO 800 NK

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli cu bielele defazate la 285 grade, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 799 cmc, alezaj x cursă: 88,0 x 65,7 mm, raport de compresie: 12,7:1.

Putere maximă: 95 CP (70 kW) / 9250 rpm, cuplu maxim: 79 Nm / 8000 rpm.

Cadru tubular din țeavă de oțel crom-molibden.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu patinare controlată şi acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.

CFMOTO 800 NK

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată KYB Ø 43 mm complet reglabilă, cursă roată faţă: 130 mm.

Suspensia spate: monoamortizor KYB complet reglabil, cursă roată spate: 130 mm.

Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 320 mm, etriere radial J.Juan cu patru pistonaşe, ABS Bosch.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier J.Juan cu două pistonaşe, ABS Bosch.

Roată faţă / spate 17”, roţi cu jante turnate din aliaj de aluminiu.

CFMOTO 800 NK

Anvelope MAXXIS High-performance fără cameră, faţă: 120/70 R17, spate: 180/55 R17.

Lungime: 2146 mm, ampatament: 1465 mm, înălţime la şa: 795 mm (820 mm opţional).

Masă la plin: 186 kg – Sport, 189 kg – Advanced, capacitate rezervor benzină: 15 litri.

Sisteme de control și siguranță: 3 moduri de pilotaj, sistem Quick Shift în dublu sens, amortizor direcție (la varianta Advanced), smart key, cruise control.

Preț CFMOTO 800 NK Advanced în România, la ATH Moto: 7.990 EUR.

CFMOTO 800 NK

Echipamentul folosit la testul modelului CFMOTO 800 NK

Cască HJC RPHA 70 Carbon – Asfalt Uscat

Geacă REV’IT Vertex Air – Motor Team

Pantaloni Alpinestars Air-Flo – MotoEmotion

Cizme Alpinestars Supertech Air Vented – MotoEmotion

Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team

CFMOTO 800 NK

Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*