Recent lansat pe piață, noul Suzuki V-Strom 800 DE vine cu plusuri și minusuri față de modelele concurente și completează una dintre cele mai îndrăgite game de motociclete, chiar dacă motorul noii motociclete nu este deloc în “V”, ca să merite numele V-Strom.
Fișa tehnică Suzuki V-Strom 800 DE
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli cu bielele defazate la 270 grade, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 776 cmc, alezaj x cursă: 84,0 x 70,0 mm, raport de compresie: 12,8:1.
Putere maximă: 83,1 CP (61,9 kW) / 8500 rpm, cuplu maxim: 78 Nm / 6800 rpm.
Cadru tubular din țeavă de oțel crom-molibden, subcadru demontabil din țeavă de oțel.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa complet reglabilă, cursă roată faţă: 220 mm.
Suspensia spate: monoamortizor Showa cu compensator, complet reglabil, cursă roată spate: 220 mm.
Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 310 mm, etriere Nissin două pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier Nissin flotant cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă 21” / spate 17”, roţi cu jante din aluminiu cu spiţe.
Anvelope Dunlop TRAILMAX MIXTOUR cu cameră, faţă: 90/90-21 M/C 54H, spate: 150/70R17 M/C 69H.
Lungime: 2345 mm, ampatament: 1570 mm, înălţime la şa: 855 mm, gardă la sol: 220 mm.
Masă la plin: 230 kg, capacitate rezervor benzină: 20 litri, consum mediu: 4,4 ltr./100 km.
Sisteme de control și siguranță: Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) cu Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), sistem Quick Shift în dublu sens, accelerație electronică Ride-by-Wire, controlul tracțiunii Suzuki cu mod G (Gravel) și mod de dezactivare a sistemului ABS spate, sistem Suzuki Easy Start, sistem de asistență la turații joase.
Plusuri: suspensii Showa față/spate complet reglabile, cele mai performante de la categorie/clasă, cel mai mic preț, la egalitate cu cel al modelului CFMOTO 800 MT, pachet electronic competitiv.
Minusuri: 230 kg la plin, cea mai mare masă de la categorie/clasă, nu are cruise control.
Preț în România la Bardak Motor: 10.990 EUR.
.
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.