Low Rider El Diablo este o interpretare modernă a modelului emblematic Harley-Davidson FXRT Sport Glide și o reprezentare a mișcării custom pe care acesta a declanșat-o.
Întruchipare a spiritului contraculturii din California de Sud a anilor ’80, Low Rider El Diablo este realizat pe platforma modelului Low Rider ST lansat cu câteva luni în urmă și oferă un pachet contemporan care include vopsea personalizată meticulos realizată și sunet de înaltă performanță de la Rockford Fosgate.
Tema grafică El Diablo prezintă un logo personalizat Harley-Davidson cu „coarne de diavol” pe rezervor, consola centrală cu numerotarea individuală a motocicletelor din această ediție limitată 1/1500 și grafica colecției „Icons” pe aripa spate.
Schema complexă a vopselelor aplicate începe cu un strat de bază El Diablo Bright Red și un al doilea de Bright Red Sunglo, urmat de trasarea manuală a liniilor și alte straturi de El Diablo Dark Red și Dark Red Pearl estompate în jurul profilelor panourilor laterale pentru adâncime.
Pe motocicletă a fost instalat motorul Milwaukee Eight 117, varianta existentă până nu de mult doar pe modelele CVO și instalată pe cele trei modele ST lansate la începutul anului.
O motocicletă performantă merită un sunet de calitate. Un kit instalat din fabrică pe Low Rider El Diablo oferă performanțe remarcabile și o potrivire ideală în carenaj.
Un amplificator puternic, inteligent, cu tehnologie de procesare a semnalului digital (DSP), este proiectat pentru a funcționa în mediul solicitant al motocicletelor. Sistemul audio se conectează la telefonul inteligent prin Bluetooth pentru a reda sunetul stocat printr-o pereche de difuzoare cu două căi încorporate.
Fișa tehnică Harley-Davidson Low Rider El Diablo
Motor Milwaukee-Eight 117 în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 grade, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu ulei / aer, injecţie electronică ESPFI.
Capacitate cilindrică: 1923 cmc, alezaj x cursă: 103,5 x 114,3 mm, raport de compresie: 10,2:1.
Putere maximă: 103 CP (77 kW) / 4750 rpm, cuplu maxim: 169,0 Nm / 3500 rpm.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.
Cadru tubular din țeavă de oțel cu componente forjate şi turnate, basculă din oțel.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată cu cartuş Ø 43 mm, cursă roată faţă: 130 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu reglaj hidraulic de la distanţă a preîncărcării, cursă roată spate: 112 mm.
Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 300 x 5 mm, etriere cu patru pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 292 x 5,8 mm, etrier flotant cu două pistonaşe, ABS.
Roată faţă 19”, roată spate 16”, roţi cu jante din aliaj de aluminiu cu nouă spiţe.
Anvelope Michelin Scorcher “31”, faţă: 110/90B19 62H BW, spate: 180/70B16 77H BW.
Lungime: 2365 mm, ampatament: 1620 mm, înălţime la şa: 720 mm, gardă la sol: 150 mm.
Masă la plin: 330 kg, capacitate rezervor benzină: 18,9 litri, consum mediu: 5,0 ltr./100 km.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.