După o pauză de doi ani, ediția din acest an a SMAEB a însemnat absența principalilor importatori și o demonstrație de forță a companiei ATH Moto.
Vrem nu vrem, ne place sau nu, SMAEB este cel mai important eveniment anual al lumii moto din România.
Cu o primă ediție de buzunar organizată în 2003 la Sala Polivalentă, expoziția a crescut și ne așteptam ca această creștere să continue.
Din păcate, în ultimii ani, din motive întemeiate sau nu, SMAEB a făcut pași în spate și ediția din acest an a fost cea mai subțire din ultimii 10 ani.
Nu voi enumera firmele participante, ci voi menționa mărcile care au lipsit: BMW, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Indian, Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio, Vespa și Honda, pentru că prezența unui dealer care vinde motociclete și nu are nici un angajat cu permis A, nu se poate numi prezență a mărcii.
În acest context, adevărata demonstrație de forță a companiei ATH Moto, importator CFMOTO și recent devenită importator al mărcilor grupului KTM, a reprezentat o gură de oxigen pentru eveniment și a fost practic principalul centru de interes al manifestării.
KTM, Gas Gas, Husqvarna și CFMOTO au fost mărcile reprezentate așa cum ne-am fi dorit să fie și ceilalti producători, o paletă impresionantă de produse, motociclete, ATV-uri, biciclete, linii de echipament dedicate mărcilor de mai sus și, nu în ultimul rând, mașinile sportive X-Bow produse de KTM, care au adus un plus de culoare standului impresionant.
Și, ca și cum toate aceste exponate nu ar fi fost de ajuns, în cea mai circulată zonă a standului gazdele au instalat un simulator Bike Trainer, același model care poate fi întâlnit la toate etapele de MotoGP și în toate școlile de pilotaj cu pretenții, dispozitivul fiind oferit gratuit publicului pentru testare.
Tot pentru cei interesați de produsele expuse, în afara halei au fost pregătite numeroase modele de motociclete CFMOTO care au putut fi testate.
Toate această campanie de promovare demarată de firma ATH Moto a produselor pe care le reprezintă în România nu s-a oprit la SMAEB.
Acum, la nici două săptămâni de la încheierea expoziției de la București, echipa de la ATH Moto pornește într-o caravană prin țară, cu toate modelele de test CFMOTO, pentru a le oferi spre test celor care nu au avut posibilitatea să o facă la SMAEB.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.