Pentru a demonstra posibilitățile de personalizare pe care le oferă modelul Chief, Indian Motorcycle a decis să înceapă un parteneriat cu patru dintre cei mai cunoscuți preparatori de motociclete V-twin.
Paul Cox și Keino Sasaki, doi dintre partenerii legendarului Indian Larry, campionul de freestyle Carey Hart și Go Takamine, creatorul stilului Brat, sunt aleșii firmei Indian pentru realizarea unei serii de trei proiecte de personalizare a unor motociclete Chief.
Pentru Fox și Sasaki, acest proiect este primul după 15 ani de când cei doi au lucrat ultima dată împreună, după ce, la începutul anilor 2000 s-au despărțit la moartea prietenului lor, legendarul preparator de motociclete Indian Larry.
Pentru Carey Hart, în ultimii cinci ani, motocicletele Indian au reprezentat platforma de dezvoltare preferată pentru diferite proiecte de personalizare. De altfel, el a fost primul care a lansat primul Indian Chief modificat, realizând o motocicletă modernă, imediat după intrarea pe piață a modelului, în februarie.
“Cu noul model Chief, Indian Motorcycle a făcut o treabă incredibilă, redând forța și liniile tipice ale unei adevărate motociclete americane V-twin și, făcând asta, au oferit cea mai solidă platformă pentru cei care vor să personalizeze o motocicletă,” a declarat Hart.
“Sunt mândru să fac parte din acest incredibil grup de constructori și sunt nerăbdător să văd ce proiecte vor ieși din acest parteneriat.”
Binecunoscut pentru stilul său Brat, un design estetic și totodată un adevărat stil de viață, care a inspirat pe mulți și a dus la apariția unor copii în întreaga lume, Takamine s-a concentrat pe restaurarea și modificarea unor modele vechi Indian Chief și Scout. Acest proiect va fi primul care propune un model modern Indian modificat în stilul Brat.
“Indian Motorcycle s-a aflat în centrul activității mele timp de mulți ani și am o mare admirație pentru această companie. Este o onoare să fiu inclus în acest grup de constructori de elită,” a spus Go Takamine. “Noul Indian Chief este ideal pentru proiecte de personalizare, cu acel cadru clasic din oțel și motorul răcit cu aer și sunt entuziasmat de ceea ce cred că pot realiza cu această motocicletă.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.