Prezentată cu câteva luni în urmă, noua versiune îmbunătățită Yamaha Tracer 700 a impresionat încă de la primele teste.
Modificările aduse generației 2020 se referă atât la formele motocicletei, cât și la componente importante care influențează funcționalitatea.
Aspectul noului Yamaha Tracer 700 este complet schimbat datorită carenei, mai agresivă și aerodinamică, cu lumini tehnologie LED, pozițiile fiind oblice și proiectoare pe post de faruri principale, totul fiind completat de parbrizul reglabil și ghidonul mai lat cu 34 mm.
Bordul multifuncțional are afișaj LCD negativ, informațiile fiind foarte ușor de citit, cu indicatorul de treaptă de viteză poziționat pe mijlocul ecranului, informație importantă pentru începători.
Amortizoarele au fost la rândul lor modificate, cele din față fiind cu cartuș, având reglaj pe preîncărcare și revenire, ca și amortizorul spate iar șaua a fost redesenată, oferind o poziție a pilotului diferită față de cea a generației anterioare.
Motorul este același CP2 de 689 cmc, care produce o putere maximă de 54 kW la 8750 rpm, dar au fost aduse modificări transmisiei și evacuării, raportul putere/masă fiind în continuare cel mai bun, datorită masei de 196 kg la plin, cu care Yamaha Tracer 700 conduce detașat categoria sport-touring de clasă medie.
Fișa tehnică Yamaha Tracer 700
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 689 cmc, alezaj și cursă: 80,0 x 68,6 mm, raport de compresie: 11,5:1.
Putere maximă: 72 CP (54 kW) la 8.750 rpm, cuplu maxim: 68 Nm la 6.500 rpm.
Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru tip Diamant, din oțel, subcadru din țeavă de oțel.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică Ø 41 mm cu cartuş şi reglare pe preîncărcare şi revenire, cursă roată față 130 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu reglare pe preîncărcare şi revenire, cursă roată spate 142 mm.
Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 282 mm din oţel, etrier cu 4 pistonaşe, ABS.
Frână spate cu disc Ø 254 mm din oţel, etrier cu 1 pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu zece spiţe.
Anvelopă faţă: 120/70 R17 M/C 58W, anvelopă spate: 180/55 R17 M/C 73W
Lungime: 2140 mm, ampatament: 1460 mm, înălțime la şa: 840 mm.
Gardă la sol: 140 mm, masă la plin: 196 kg., capacitate rezervor: 17 ltr., consum mediu: 4,3 ltr./100 km
Preţ în România: 8500 euro
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.