La împlinirea a 75 de ani de la apariția furcii telescopice Hydra-Glide, Harley-Davidson oferă celor nostalgici modelul aniversar Hydra-Glide Revival.
Cu utilitarismul de război în oglinda retrovizoare, Harley-Davidson a intrat în anii ‘50 cu motorul Panhead de 74 de inch cubi, furca telescopică Hydra-Glide și scheme de culori revigorante, care au adus un suflu nou singurului producător american de motociclete care a supraviețuit.
Unul dintre cele mai îndrăgite modele a fost FLH din 1956, care prezenta o culoare de bază roșie cu o dungă albă, schemă de culori în două tonuri cunoscută sub numele de „slash”.
Acum, la 75 de ani de la introducerea în 1949 a furcii telescopice Hydra-Glide, Harley-Davidson reînvie acest simbol al erei Panhead în producție limitată de 1750 de unități numerotate.
Fișa tehnică Harley-Davidson Hydra-Glide Revival
Motor Milwaukee Eight 114, în patru timpi, SOHC, doi cilindri gemeni în V, patru supape/cilindru, răcire cu aer, injecție electronică ESPFI.
Capacitate cilindrică 1868 cmc, alezaj x cursă: 102 x 114,3 mm, raport de compresie: 10,5:1.
Putere maximă: 94 CP / 4750 rpm, cuplu maxim: 161 Nm / 3000 rpm.
Cutie de viteze manuală cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare prin cablu, transmisie finală pe curea din fibră de carbon.
Cadru din oţel tubular și profil rectangular cu componente forjate şi turnate, basculă din oţel tubular.
Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică Showa Ø 49 mm.
Suspensia spate – amortizor cu emulsie şi comandă hidraulică de la distanță a preîncărcării.
Frână faţă: disc flotant Ø 300, etrier cu 4 pistonaşe.
Frână spate: disc Ø 292, etrier flotant cu 2 pistonaşe.
Roată faţă / spate 16”, jante din oţel cromate, cu spiţe.
Anvelopă față: Dunlop Harley-Davidson Series 130/90B16,73H,BW
Anvelopă spate: Dunlop Harley-Davidson Series 150/80B16,77H,BW
Lungime: 2415 mm, ampatament: 1630 mm, înălțime la șa: 687 mm.
Gardă la sol: 118 mm, capacitate rezervor: 18,9 ltr.
Consum mediu: 5 ltr./100 km, masă la plin: 336 kg.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.