Prezentată online cu câteva luni în urmă, Aprilia RS 457 are toate șansele să fie aleasă motocicleta anului la categoria A2.
După o așteptare de câteva luni, importatorului oficial al mărcii Aprilia, compania The Bike Hub Romania, a anunțat prețul în România al modelului RS 457: 6990 euro, preț cu care motocicleta va reprezenta una dintre cele mai interesante oferte la categoria din care face parte.
Pe lângă prețul avantajos, motocicleta are toate caracteristicile unei adevărate sportive, dovedind că își merită numele și că respectă moștenirea și AND-ul familiei RS.
Motorul care produce puterea maximă admisă utilizării cu permis categoria A2 este instalat pe un cadru rigid din aluminiu, asistat de o basculă tot atât de bine realizată, componente care contribuie decisiv la manevrabilitatea deosebită a motocicletei.
Fișa tehnică Aprilia RS 457
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică, acceleraţie Ride by Wire.
Capacitate cilindrică: 457 cmc, putere maximă: 47,6 CP (35,0 kW) / 9400 rpm, cuplu maxim: 43,5 Nm / 6700 rpm.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, cu patinare controlata şi acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru şi basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 41 mm, cu reglaj pe preîncărcare, cursă roată faţă: 120 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu reglaj pe preîncărcare, cursă roată spate: 130 mm.
Frână faţă hidraulică cu disc flotant din oţel Ø 320, etrier ByBre radial cu patru pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 220, etrier ByBre cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă / spate 17”, roţi cu jante din aliaj de aluminiu cu şase spiţe.
Înălţime la şa: 800 mm, masă la plin: 175 kg, capacitate rezervor benzină: 13 litri.
Sisteme de control și siguranță: moduri de livrare a puterii, 3 moduri de pilotaj, control al tracțiunii ABS cu dublu circuit și două niveluri de intervenție.
Prețul modelului Aprilia RS 457 în România: 6990 euro, TVA inclus.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.