Scuterul Kymco AK 550 Premium, vârful de gamă al producătorului taiwanez, prin performanțele sale și prin rafinamentul finisajelor pe care le oferă, se ridică la cele mai înalte standarde de calitate și este la același nivel cu cele mai cunoscute modele de maxi-scuter.
Fișa tehnică Kymco AK 550 Premium
Motor în patru timpi, DOHC, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape/cilindru, răcire cu lichid, injecție electronică, acceleraţie electronică.
Capacitate cilindrică 550,4 cmc, alezaj și cursă: 69,0 x 73,6 mm, raport de compresie: 11,0:1.
Putere maximă: 50,9 CP (37,5kW) / 7500 rpm, cuplu maxim: 52 Nm / 6000 rpm.
Transmisie automată CVT, ambreiaj în baie de ulei.
Cadru din aliaj de aluminiu, basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Ø 41 mm, cursă roată faţă: 120 mm.
Suspensia spate – amortizor instalat orizontal, cursă roată spate: 48 mm.
Frână faţă: dublu disc flotant Ø 270 mm, etrier Brembo cu 4 pistonaşe, AIBS.
Frână spate: disc Ø 260 mm, etrier cu 2 pistonaşe, AIBS.
Sistem de frânare: Advanced Intelligent Braking System (AIBS).
Roată faţă / spate 15”, anvelopă față 120/70 R15, anvelopă spate 160/60 R15.
Lungime: 2220 mm, ampatament: 1580 mm, înălțime la șa: 785 mm, gardă la sol: 115 mm.
Masă la gol: 223 kg, capacitate rezervor: 14,5 ltr., consum mediu: 4,6 ltr./100 km.
Sisteme electronice de control și siguranță: moduri de livrare a puterii, pornire fără cheie, sistem de control al vitezei de croazieră, control al tracțiunii, ABS activ pe viraje, manşoane încălzite cu trei trepte de reglaj.
Preț Kymco AK 550 Premium în România: 11.800 euro.
Scuterul Kymco AK 550 Premium testat a fost pus la dispoziție de Kymco România (NIBA Servicom 2000) iar modelele din gama Kymco pot fi achiziționate din magazinul din București al importatorului sau din magazinele partenerilor din teritoriu ai acestei companii.
Echipamentul folosit la testul modelului Kymco AK 550 Premium
Cască HJC FG-Jet – Asfalt Uscat
Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team
Pantaloni Rev’It! – Asfalt Uscat
Ghete Alpinestars SMX-1 R Vented – Motor Team
Mănuşi Rev’It! Massif – Motor Team
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.