Pentru noul model Transalp produs de Honda, firma Hepco & Becker a lansat o gamă de accesorii dedicate formată din elemente de protecție și sisteme de bagaje.
Principalele repere produse pentru modelul Transalp și cele mai cerute, în același timp, sunt barele de protecție, produse în două culori, negru și argintiu.
Sunt disponibile bare de protecție pentru motor și rezervor și ele pot fi instalate în orice configurație, împreună cu barele oferite de Honda sau doar cele produse de Hepco & Becker.
Împreună cu barele de protecție a motorului poate fi instalat scutul de protecție, disponibil în două variante, vopsit electrostatic în negru sau în versiunea din aluminiu nevopsit.
Tot în combinație cu bara de jos și scutul de protecție pot fi instalate niște plăcuțe de protecție suplimentare, care măresc zona protejată a motorului.
Fiind un model care poate fi utilizat și în afara asfaltului, pentru Transalp există și protecții pentru mâini, folosite în combinație cu protecțiile originale produse din plastic.
Pentru protecția farului, care poate fi avariat de eventuale pietre, Hepco & Becker a produs o grilă metalică, element care, în afară de utilitatea ei evidentă, are și un rol estetic.
Cele mai multe dintre modelele de serie nu sunt echipate în configurație standard cu cric central, element foarte util în multe situații, iar Hepco & Becker oferă clienților un astfel de cric produs pentru o gamă largă de motociclete, inclusiv pentru Honda Transalp.
În afară de elementele de protecție, compania germană este unul dintre liderii producției de bagaje pentru motociclete, pentru care, la multe dintre modele, există un sistem de prindere a genților laterale foarte discret, așa numitul sistem tip C-Bow.
Pentru mai multe detalii legate de fiecare piesă în parte se poate accesa pagina producătorului, iar accesoriile produse de Hepco & Becker pot fi comandate din următoarele magazine specializate: Motor Team, Honda Nord și Asko Group din București, Bardak Motor din Clinceni (București), Est Bike din Constanța, Coc Motor și Motoland din Cluj, MyMoto din Craiova, Moto24 din Brașov și Madras din Iași.
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.