Indian Motorcycle sărbătorește victoria în campionatul King Of The Baggers 2022 cu modelul limitat Indian Challenger RR.
Produs în doar 29 de unități, Indian Challenger RR este un omagiu adus victoriei obținute de pilotul Tyler O’Hara, având numărul de concurs #29.
Modificat conform specificațiilor motocicletei de competiție din 2022 de aceeași tehnicieni de la S&S care au preparat motocicleta câștigătoare cu numărul #29 a lui Tyler O’Hara, fiecare Indian Challenger RR construit special este oferit piloților îndrăgostiți de circuit și colecționarilor.
Indian Challenger RR marchează o premieră fiind primul bagger special conceput pentru competiții pe care fanii îl pot cumpăra.
Fiind fabricate manual și setate pentru circuit, cu aceeași configurație cu cea a motocicletei câștigătoare din King of the Baggers, motocicletele produse de Indian Motorcycle și S&S oferă fanilor și colecționarilor oportunitatea unică de a deține o piesă istorică.
„Inițial, ideea de curse pentru modele bagger a fost de neconceput pentru mulți și chiar de-a dreptul jignitor pentru unii puriști ai curselor pe circuit. Dar în doar trei ani, King of the Baggers a devenit cel mai spectaculos eveniment din cursele de motociclete din America, deoarece aceste motociclete au evoluat rapid și ne-am gândit că ar fi minunat să le oferim oamenilor posibilitatea de a deține motocicleta care deține coroana.” a declarat Gary Gray, vicepreședinte al departamentului Curse, Tehnologie și Service de la Indian Motorcycle.
„Suntem încântați să sărbătorim cel de-al doilea titlu de campion cu această serie specială și extrem de exclusivă Indian Challenger RR. Această motocicletă este adevărată afacere, la fel ca atunci când am lansat modelul FTR750, Indian Challenger RR este o adevărată motocicletă de curse și nu este legală pentru stradă. Pus în mâinile potrivite, va ajunge pe podium în seria Mission King of the Baggers de la MotoAmerica.”
În echiparea modelului Indian Challenger RR se regăsesc următoarele repere speciale:
- Sistem evacuare racing S&S 2-1
- Jante racing de 17″
- Anvelope Dunlop
- Jug reglabil S&S frezat
- Furca față Öhlins FGR250
- Amortizor spate ÖhlinsTTX
- Kit conversie transmisie cu lanț S&S
- Genți laterale din fibră de carbon
- Aripa spate din fibră de sticlă
- Șa competiție ridicată Saddleman
- Suport de carenă reglabil S&S
- Parbriz aero
- Scut motor S&S
- Scărițe și comenzi pilot relocate S&S
- Axă cu came S&S
- Kit cilindru / piston majorat 112 CID
- Sistem de admisie S&S cu corp de accelerație de 78 mm
- Chiulase CNC
- Culbutori reglabili S&S frezați
- Etrier spate Hayes, disc frână spate EBC, plăcuțe SBS
- Etriere față Brembo M4, discuri de frână de 330 mm, plăcuțe SBS
- Întinzător de lanț automat S&S
- ECM complet reglabil Maxx
- Bord și data logger AIM DL2
- Kit quickshifter
- Capac ambreiaj S&S frezat
- Semighidoane reglabile S&S
- Basculă S&S modificată pentru competiții
Cele 29 de unități vor fi împărțite între țările bogate: Statele Unite, Australia, Noua Zeelandă, Franța, Germania, Marea Britanie și Japonia iar prețul va fi pe măsura echipării, adică de peste trei ori prețul unui Challenger standard (preț Challenger RR în SUA = 92.299 $).
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.