V100 Mandello S este singura motocicletă din România oferită clienților cu întreținere gratuită timp de patru ani, inițiativa aparținând companiei The Bike Hub Romania, importatorul oficial.
Noul model V100 Mandello este o motocicletă dintr-o nouă generație, echipată cu un motor de peste 1000 cmc cu doi cilindri gemeni în V la 90 de grade, care continuă tradiția motoarelor Moto Guzzi, dar are niște modificări radicale: răcire cu lichid, două axe cu came în cap cu câte patru supape pe cilindru, o putere maximă de 115 CP, basculă monobraț cu cardan încorporat și tehnologie la nivelul actual al modelelor performante produse de concurență.
Fișa tehnică Moto Guzzi V100 Mandello S
Motor transversal în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 90 de grade, OHV, 4 supape/cilindru, răcire cu lichid, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire.
Capacitate cilindrică: 1042 cmc, cursă și alezaj: 96,0 x 72,0 mm.
Putere maximă: 84,6 kW (115 CP) la 8.700 rpm, cuplu maxim: 105 Nm la 6.750 rpm.
Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală cu ax cardanic.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 43 mm complet reglabilă Öhlins Smart EC2.0, cu compresie și revenire semi-activă.
Suspensia spate: amortizor spate complet reglabil Öhlins TTX, cu compresie și revenire semi-activă și reglare hidraulică de la distanță a preîncărcării.
Frână față hidraulică cu dublu disc flotant Ø 320 mm din oţel, etriere monobloc radiale Brembo cu patru pistonașe, ABS activ pe viraje.
Frână spate hidraulică cu disc de Ø 280 mm din oţel, etrier flotant cu două pistonașe, ABS activ pe viraje.
Moduri de pilotaj, controlul tracţiunii MG, cruise control, sistem aerodinamic adaptiv, quick-shift în dublu sens, sistem de monitorizare a presiunii din anvelope.
Roată faţă / spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu.
Înălțime la şa: 815 mm., masă la gol: 233 kg.
Capacitate rezervor: 17 ltr., consum mediu: 4,7 ltr./100 km.
Preț Moto Guzzi V100 Mandello S în România: 17.500 euro.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.