Cu o creștere a vânzărilor de 10% în 2022, Italia devine cea mai mare piață pentru Ducati, Multistrada V4 fiind motocicleta cea mai vândută, cu peste 10.000 de unități.
Pe parcursul anului 2022, Italia a devenit principala piață de desfacere pentru Ducati, cu 9.578 de motociclete vândute și o creștere de 10% față de 2021. Statele Unite sunt pe locul doi cu 8.441 de unități livrate, o scădere de -6% față de 2021 din cauza dificultăților logistice și întârzieri în transporturile maritime.
O altă țară strategică pentru Ducati este Germania, țară în care vânzările au crescut cu 9% față de 2021 și cu 6.678 de motociclete livrate se poziționează ca a treia cea mai mare piață.
Multistrada V4, în toate versiunile sale, se dovedește încă o dată a fi cel mai îndrăgit model de pasionații Ducatisti, cu 10.716 motociclete livrate în toată lumea. Familia Monster, cu 7.971 de unități vândute, a fost și ea un mare succes, urmată de familia Scrambler Ducati 800 cu 6.880 de biciclete livrate.
2022 a fost un an record și pentru rețeaua de vânzări, care continuă să crească, apropiindu-se din ce în ce mai mult de fanii din întreaga lume. La sfârșitul anului 2022, există 821 de dealeri Ducati, cel mai mare număr atins vreodată, care, odată cu adăugarea noilor piețe Brunei, Ecuador, El Salvador și Mongolia, reprezintă Ducati în 96 de țări.
Pentru 2023, Ducati a prezentat publicului opt noi modele care completează o gamă din ce în ce mai largă, capabilă să ofere tuturor Ducatisti cea mai potrivită motocicletă.
Printre cele mai așteptate modele se numără Multistrada V4 Rally, motocicleta pentru marii călători, noul Diavel V4, modelul care a câștigat premiul „Most Beautiful Bike of the Show” la EICMA, dar și a doua generație de Scrambler Ducati.
Aceste rezultate se adaugă la succesul extraordinar obținut de Ducati în lumea curselor, care a văzut producătorul de motociclete din Bologna triumfând în MotoGP și WorldSBK.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.