Cu scopul de a consolida rolul de lider al categoriei SSV T4 al producătorului Polaris, asocierea cu echipa Sébastien Loeb Racing va începe la viitoarea ediție a Raliului Dakar.
Cea de-a patra ediție a Dakarului organizată în Arabia Saudită va fi prima rundă a Campionatului Mondial FIA și FIM de Rally-Raid 2023 și se va desfășura în perioada 31 decembrie 2022 – 15 ianuarie 2023.
Competițiile de rally-raid sunt una dintre pasiunile lui Sébastien Loeb, de nouă ori campion mondial WRC, dar au reprezentat și o provocare acceptată de co-fondatorul echipei, Dominique Heintz, în 1986, pe o motocicletă. Decizia de a lucra la un proiect cu obiective ambițioase este în curs de desfășurare deja de mulți ani și echipa alsaciană a ales să se angajeze în această nouă provocare în următorii cinci ani cu Polaris.
De mai bine de zece ani, Sébastien Loeb Racing (SLR) s-a bazat pe o echipă echilibrată formată din piloți experimentați și tineri pentru a-și împărtăși expertiza și a îmbunătăți performanța. Ambii fondatori ai echipei fiind legați de lumea motociclismului, Sébastien Loeb și Dominique Heintz se străduiesc să ofere o structură competitivă motocicliștilor care doresc să se alăture unui program rally-raid pe patru roți.
Categoria SSV T4 s-a dovedit a fi cea mai potrivită, permițând echipelor să se antreneze și să-și perfecționeze abilitățile în timp ce își extind pasiunea pentru această disciplină și, prin urmare, este logic ca echipa SLR să apeleze la un jucător expert în domeniu, Polaris, producator câștigător de șase ori al categoriei SSV la Dakar.
Prin semnarea unui parteneriat de cinci ani cu Polaris Off Road Vehicles, echipa Sébastien Loeb Racing se pregătește cu noile vehicule Polaris RZR Pro R Sport, cu scopul de a atinge pozițiile de lider al categoriei în celebrul Raliu Dakar și clasamentele FIA W2RC.
Stabilind noi standarde de performanță pentru clasa SSV, modelul Polaris Pro R se mândrește cu o serie de inovații și cu cel mai puternic motor oferit vreodată pe un model side-by-side de serie: un ProStar Fury cu patru cilindri de 225 CP, cu aspirație naturală, cuplat la un ambreiaj și o curea de transmisie mai mari, livrând puterea la sol cu răspuns instantaneu la accelerările rapide.
În plus, ProStar Fury își valorifică puterea imensă datorită unui sistem electronic sofisticat, oferind putere utilizabilă pe întreaga plajă de putere, pentru performanțe optime în orice situație.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.