TIBERIU TROIA

Noul model DesertX a ajuns la magazinul din București al importatorului Ducati

Proiectul DesertX a luat naștere în 2019 când Ducati a prezentat publicului conceptul omonim, generând o reacție puternică și pozitivă din partea motocicliștilor din întreaga lume.

Ducati DesertX

Acest feedback important i-a oferit producătorului din Bologna impulsul decisiv de a transforma acel concept într-unul funcțional și eficient.

Designul lui DesertX este creat de Ducati Centro Stile si reprezintă o interpretare contemporană a liniilor motocicletelor enduro ale anilor ‘80.

Motocicleta este compusă vizual din 3 macro elemente: un volum unic care include rezervorul și scuturile laterale, șaua și parbrizul care completează farul dublu și subliniază unicitatea acestui model.

Ducati DesertX

Șasiul noului Ducati DesertX include un nou cadru tip grindă cu zăbrele din oțel, care funcționează în combinație cu o suspensie cu cursă lungă, având setări dedicate, pentru a asigura o funcționare eficientă chiar și în cele mai solicitante condiții offroad.

Optimizarea tuturor componentelor a dus la realizarea unei motociclete eficiente, având o masă la gol de 202 kg.

Soluțiile alese pentru construcția șasiului fac din DesertX o motocicletă ușor de condus și capabilă să ofere pe orice suprafață doza potrivită de sentiment al siguranței. În plus, noul DesertX are capacitatea deosebită de a absorbi imperfecțiunile terenului.

Ducati DesertX

Fișa tehnică Ducati DesertX

Motor Testastretta 11° în patru timpi, cu doi cilindri în V la 90 grade, răcire cu lichid, distribuție Desmodromică, patru supape pe cilindru, injecție electronică cu accelerație Ride-by-Wire.

Capacitate cilindrică: 937 cmc, alezaj și cursă: 94,0 x 67,5 mm, raport de compresie: 13,3:1.

Putere maximă: 110 CP (81 kW) la 9.250 rpm, cuplu maxim: 92,0 Nm la 6.500 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte cu Ducati Quick Shift (DQS) în dublu sens, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru tip grindă cu zăbrele din țeavă de oțel, basculă din aluminiu.

Ducati DesertX

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată KYB Ø 46 mm complet reglabilă, cursă roată față 230 mm.

Suspensia spate: monoamortizor KYB complet reglabil, cursă roată spate 220 mm.

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 mm din oţel, etrier Brembo monobloc radial M50 cu 4 pistonaşe, ABS Bosch activ pe viraje.

Frână spate cu disc Ø 245 mm din oţel, etrier Brembo flotant cu 2 pistonaşe, ABS activ pe viraje.

Roată faţă 21”/spate 18”, jante din aluminiu cu spiţe.

Ducati DesertX

Anvelope: Pirelli Scorpion Rally STR, fără cameră.

Anvelopă faţă: 90/90-21 M/C 54V MS TL(A), anvelopă spate: 150/70 R18 M/C 70V MS TL.

Ampatament: 1608 mm, înălțime la şa: 875 mm, masă la gol: 202 kg. 

Masă la plin: 223 kg, capacitate rezervor: 21 ltr, consum mediu: 5,6 ltr/100 km.

Sisteme electronice de control și siguranță: 4 moduri de livrare a puterii, 6 moduri de pilotaj, ABS activ pe viraje, control al tracțiunii (DTC), sistem de control al plecărilor pe o roată Ducati (DWC), control al frânei de motor (EBC), Cruise Control.

Preț Ducati Streetfighter V2 în România: 16.495 euro.

Ducati DesertX

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*