După nenumărate magazine moto în care am intrat, era timpul să-l vizitez și pe cel mai recent deschis în Cluj, cel al firmei MotoMus.
Lider incontestabil al vânzărilor de motociclete second hand, MotoMus își derula activitatea într-un magazin cochet aflat în centrul orașului Cluj.
Cu doi ani în urmă am vizitat magazinul de la acea oră, am admirat ordinea și diversitatea produselor expuse într-un spațiu destul de mic pentru volumul operațiunilor desfășurate și am promis să revin în momentul în care operațiunea își va mări spațiul de expunere.
Momentul nu putea fi amânat, mai ales că firma MotoMus a devenit în acest an importator oficial al mărcii Benelli, lider al vânzărilor din Italia.
Volumul vânzărilor motocicletelor Benelli pe piața italiana a înregistrat în permanență noi recorduri, firma devenind numărul 1 în primul semestru al acestui an, cu 8522 unități.
După succesul obținut de modelul TRK 502, cu cele două versiuni, standard și X, motocicletă care s-a situat pe primul loc în 2020 și 2021, iată că popularitatea modelului este confirmată și de vânzările din primele patru luni ale acestui an, Benelli reușind să livreze clienților nu mai puțin de 4436 motociclete.
În aceste condiții, reprezentarea în România a companiei nu putea fi concretizată oricum, ci doar printr-un magazin demn de renumele și succesul mărcii.
Am revenit la Cluj la noul showroom deschis recent și am purtat discuția prezentată în film, aflând de la Csaba Tasnadi, managerul magazinului, detalii legate de organizarea activității zilnice și implementarea unui soft specializat, cu ajutorul căruia totul se desfășoară mult mai simplu și eficace.
Filmul realizat cu ocazia vizitei este o invitație adresată celor care nu au vizitat încă noul magazin al firmei MotoMus din Cluj, în speranța că o vor face cu prima ocazie și vor înțelege o parte din secretele operațiunii și efortul nevăzut depus zilnic de o întreagă echipă.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.