Dezvoltarea proiectului Ducati MotoE se desfășoară într-un ritm rapid, cu progrese continue demonstrate în timpul testelor care în această primă fază au loc pe principalele circuite din Italia.
De la primul test pe pistă, desfășurat pe circuitul Misano în decembrie 2021, pentru dezvoltarea primei motociclete electrice Ducati s-au făcut diferite modificări tehnice, analiza datelor colectate și numeroase teste efectuate intern și pe principalele circuite.
Calea care îl va duce pe producătorul de motociclete din Bologna în rolul de furnizor unic de motociclete pentru Cupa Mondială FIM Enel MotoE (clasa electrică a Campionatului Mondial MotoGP) începând din sezonul 2023, decurge cu mare entuziasm atât pe pistă cât și în Borgo Panigale, datorită muncii în echipă care implică numeroase domenii ale companiei.
Prototipul „V21L” provine din colaborarea strânsă și schimbul constant de know-how dintre Ducati Corse și departamentul de cercetare și dezvoltare al companiei, pentru a crea o motocicletă performantă și care va trebui să fie ușoară față de motocicletele electrice existente.
Pentru dezvoltarea proiectului, motocicleta Ducati MotoE a fost încredințată fostului pilot de campionat mondial Alex De Angelis, care a participat la ediția 2019 a Cupei Mondiale FIM Enel MotoE și care este foarte familiarizat cu această lume.
Alex De Angelis s-a alăturat oficial echipei de dezvoltare, care se poate baza și pe experimentatul Michele Pirro, primul om care a condus prototipul.
Proiectul Ducati MotoE este, fără îndoială, un pas important în istoria companiei, deoarece reprezintă începutul erei electrice Ducati. În următoarele câteva luni, producătorul din Borgo Panigale va împărtăși informații suplimentare despre evoluția tehnică a motocicletei și despre etapele ulterioare ale acestui proiect fascinant și ambițios.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.