Indian Pursuit este dezvoltat pe platforma de succes a modelului Indian Challenger, construită în jurul motorului răcit cu lichid PowerPlus.
Un motor de 1768 cmc, cu doi cilindri gemeni în V, instalat pe un cadru ușor, turnat din aluminiu, care livrează o putere maximă de 121 CP și un cuplu maxim de 178 Nm, cu două axe cu came în cap și patru supape pe cilindru, cu o cutie de viteze cu șase trepte și ambreiaj cu patinare controlată sunt principalele plusuri ale noului model.
Pilotul poate personaliza răspunsul accelerației prin modificarea hărților injecției pentru a se potrivi stilului de pilotaj sau condițiilor întâlnite, selectând între trei moduri de pilotaj existente, Ploaie, Standard și Sport.
Fiecare mod a fost proiectat cu propriile setări distincte de control al tracțiunii pentru a se potrivi cu maparea accelerației și pentru a oferi încredere maximă pilotului.
Indian Pursuit este echipat cu un amortizor spate Fox cu reglaj electronic a preîncărcării care permite pilotului să își ajusteze preîncărcarea pentru confort și manevrabilitate optimă în diferite condiții.
Indiferent dacă pilotul este singur, cu pasager sau cu bagaj, reglarea preîncărcarii suspensiei spate este gestionată din sistemul infotainment al motocicletei.
Noul sistem de reglaj electronic este disponibilă și ca actualizare opțională pentru toate modelele Indian Challenger.
Pe modelul Pursuit este instalată tehnologia intuitivă Smart Lean, care, prin utilizarea unei unități de măsurare inerțială Bosch, oferă control dinamic al tracțiunii pe viraje și ABS activ pe viraje.
Fișa tehnică Indian Pursuit
Motor Power Plus în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 grade, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.
Capacitate cilindrică: 1768 cmc, alezaj x cursă (mm): 108,0 x 96,5 mm.
Putere maximă: 121,0 CP/5600 rpm, cuplu maxim: 178 Nm/3800 rpm, raport de compresie: 11,0:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.
Cadru modular turnat din aliaj de aluminiu, basculă turnată din aliaj de aluminiu.
Suspensia față: furcă hidraulică telescopică inversată Ø 43, cursă roată faţă: 130 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu gaz Fox cu reglare hidraulică a preîncărcării, cursă roată spate: 114 mm.
Frână faţă hidraulică cu discuri semiflotante din oţel Ø 320 mm, etriere Brembo M4.32 monobloc radiale cu patru pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc flotant din oţel Ø 298 mm, etrier cu două pistonaşe, ABS.
Roată faţă 19”, roată spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu.
Anvelope Metzeler Cruisetec, faţă: 130/60B-19 66H, spate: 180/60R-16 80H, fără cameră.
Lungime: 2609 mm, ampatament: 1668 mm, înălţime la şa: 672 mm.
Gardă la sol: 137 mm, masă la plin: 416 kg, capacitate rezervor benzină: 22,7 litri.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.