Noul Yamaha XSR 125 completează gama Sport Heritage, alături de modelele XSR 700 și XSR 900, care s-au bucurat de mare succes.
Proiectate pentru piloții care apreciază combinația perfectă dintre un design clasic, cu aspect neo-retro și tehnologia de ultimă oră, modelele Sport Heritage de la Yamaha se încadrează într-o clasă proprie.
După succesul înregistrat de modelele de capacitate cilindrică mai mare, apariția motocicletei de 125 cmc completează oferta Yamaha, lărgind considerabil categoria de clienți potențiali pentru familia modelelor Sport Heritage și curentul Faster Sons, lansat cu câțtiva ani în urmă.
Ca toate modelele din gama Yamaha Sport Heritage, XSR 125 prezintă o gamă de culori interesantă, infuențată de unele dintre modelele legendare Yamaha, aparute într-o eră apusă.
Variantele coloristice Redline, Tech Black și Impact Yellow, combinate cu unele caracteristici clasice, precum rezervorul rotunjit, șaua plată, lungă și farul circular, oferă acestei noi motociclete un aspect îndrăzneț, care îi subliniază ADN-ul Faster Sons și, la fel ca XSR 900 și XSR 700, noul XSR 125 aduce un omagiu trecutului, privind înainte către viitor, dispunând de cea mai recentă tehnologie, inclusiv iluminare completă cu LED și un afișaj LCD.
Fișa tehnică Yamaha XSR 125
Motor în patru timpi, monocilindru, patru supape, SOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.
Capacitate cilindrică: 124 cmc, alezaj x cursă (mm): 52,0 x 58,6 mm.
Putere maximă: 14,95 CP (11,0 kW)/10000 rpm, cuplu maxim: 11,5 Nm/8000 rpm, raport de compresie: 11,2:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru Deltabox turnat din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 37 mm, nereglabilă. Suspensia spate: monoamortizor reglabil pe preîncărcare.
Cursă roată faţă: 130 mm, cursă roată spate: 110 mm.
Frână faţă hidraulică cu disc din oţel Ø 267 mm, etrier cu două pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 220 mm, etrier cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu zece spiţe.
Anvelopă faţă: 110/70-17, spate: 140/70-17, fără cameră.
Lungime: 1960 mm, ampatament: 1330 mm, înălţime la şa: 815 mm, gardă la sol: 160 mm.
Masă la plin: 149 kg, capacitate rezervor benzină: 11 litri, consum mediu: 2,1 l/100 km.
Primele unități Yamaha XSR 125 vor ajunge în România în cursul lunii iunie și pretul modelului încă nu a fost comunicat.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.