Fără nici o introducere și fără alte poezii, mai jos sunt prezentate toate informațiile pe care nu am putut să le dau în film, sisteme de control și siguranță instalate pe Hayabusa 2021 și datele tehnice ale modelului.
Moduri de pilotaj
– Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) – 3 moduri – Active, Basic, Comfort – activează la pachet sistemele Power Mode Selector, Motion Track Traction Control, Anti-lift Control, Engine Brake, Control și Bi-directional Quick Shift
Control al răspunsului motorului
– Moduri de livrare a puterii – Power Mode Selector (PW) – 3 moduri
Control al accelerației
– Controlul tracțiunii decuplabil – Motion Track Traction Control System (TC) – 10 niveluri
– Controlul plecărilor pe o roată decuplabil – Anti-lift Control System – (LF) – 10 niveluri
– Control al plecărilor de pe loc – Launch Control System – 3 moduri
Control al decelerației
– Control al frânei de motor decuplabil – Engine Brake Control System – 3 moduri
Control al motorului la viteză constantă
– Sistem de limitare a vitezei – Active Speed Limiter
– Pilot automat – Cruise Control System
Control al modului de funcționare a motorului
– Sistem de schimbare rapidă a vitezelor în dublu sens – Bi-directional Quick Shift System (QS)
– Suzuki Easy Start System
– Low RPM Assist
Control al sistemului de frână
– Sistem de frânare combinat – Combined Brake System
– ABS activ pe viraje – Motion Track Brake System
– Sistem de asistență în pantă – Slope Dependent Control System
– Sistem de asistență în rampă – Hill Hold Control System
– Semnalizare de urgență – Emergency Stop Signal
Fișa tehnică Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2021
Motor în patru timpi, cu patru cilindri in linie, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.
Capacitate cilindrică: 1340 cmc, alezaj x cursă (mm): 81,0 x 65,0 mm.
Putere maximă: 190,3 CP (140,0 kW)/9700 rpm, cuplu maxim: 150,0 Nm/7000 rpm, raport de compresie: 12,5:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.
Cadru din aluminiu cu elemente turnate şi extrudate, basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată KYB Ø 43, complet reglabilă.
Suspensia spate: amortizor KYB complet reglabil.
Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 320 mm, etriere Brembo Stylema monobloc radiale cu patru pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc flotant din oţel Ø 260 mm, etrier Nissin cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu şapte spiţe.
Anvelopă faţă: 120/70ZR17M/C 58W, spate: 190/50ZR17M/C 73W, Bridgestone Battlax Hypersport S22 fără cameră.
Lungime: 2180 mm, ampatament: 1480 mm, înălţime la şa: 800 mm,gardă la sol: 125 mm.
Masă la plin: 264 kg, capacitate rezervor benzină: 20,0 litri, consum mediu: 6,7 ltr/100 km.
Preţ Suzuki Hayabusa 2021 în România: 16490 euro.
Motocicleta a fost filmată la Café Le Mans cu sprijinul dealerului Suzuki Dageco Invest iar filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 8 mai 2021.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.