TIBERIU TROIA

Yamaha a prezentat noul model sportiv numit YZF700-R7, pentru prieteni R7

R7, cel mai nou model sportiv de la Yamaha, are același motor cu cel instalat pe MT-07, spre disperarea celor care așteptau sute de cai putere de la doi cilindri.

Yamaha R7

Decizia de a întrerupe producția modelului R6 înmatriculabil și apariția sportivei de fiecare zi sunt dovada faptului că toți producătorii importanți merg pe același drum: tot mai puține supersportive, tot mai multe motociclete utilizabile de oricine, în fiecare zi.

Oricât de mult ar deranja pe cei cu ambiții sportive, acesta este viitorul producției de motociclete, lucru previzibil de mai mulți ani, de când vânzarea sportivelor a scăzut dramatic în întreaga lume.

Normele de poluare, dar și controlul strict al vitezei în toate țările europene au dus la reducerea drastică a modelelor supersportive.

Yamaha R7 are exact același motor, cu aceleași performanțe ale cunoscutului model MT-07.

Yamaha R7

Diferențele majore sunt componentele mult îmbunatățite, din care unele sunt produse special pentru R7.

Suspensie față cu amortizoare complet reglabile, suspensie spate cu amortizorul montat orizontal, pentru o distribuție judicioasă a maselor și coborârea centului de greutate, dimensiuni reduse ale cadrului, poziție sportivă a pilotului, etriere de frână cu patru pistonașe montate radial și pompă de frână radială Brembo, ambreiaj performant, toate sunt componente caracteristice unei motociclete moderne.

Este de așteptat ca prețul să fie apropiat de cel al celorlalte modele Yamaha echipate cu acelasi motor și să facă din noul Yamaha R7 una dintre cele mai ofertante motociclete de la această categorie.

Yamaha R7

Fișa tehnică Yamaha R7

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, CP2, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.

Capacitate cilindrică: 689 cmc, alezaj x cursă (mm): 80,0 x 68,6 mm.

Putere maximă: 73,4 CP (54,0 kW)/8.750 rpm, cuplu maxim: 67,0 Nm/6.500 rpm, raport de compresie: 11,5:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Yamaha R7

Cadru tip Diamant din oțel, basculă din aluminiu.

Suspensia față: furcă hidraulică telescopică inversată KYB Ø 41 complet reglabilă, cursă roată faţă: 130 mm.

Suspensia spate: monoamortizor orizontal KYB, cu reglaj pe preîncărcare şi revenire, cursă roată spate: 130 mm.

Frână faţă hidraulică cu dublu disc din oţel Ø 298 mm, etriere radiale Nissin cu patru pistonaşe, ABS.

Yamaha R7

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 245 mm, etrier Nissin cu un pistonaş, ABS.

Roată faţă/spate 17”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelope Bridgestone Battlax Hypersport, faţă: 120/70Z R17 M/C (58W), spate: 180/55Z R17 M/C (73W), fără cameră.

Lungime: 2070 mm, ampatament: 1395 mm, înălţime la şa: 835 mm, gardă la sol: 135 mm.

Masă la plin: 188 kg, capacitate rezervor benzină: 13,0 litri.

Preţ în România necomunicat.

Yamaha R7

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

One thought on “Yamaha a prezentat noul model sportiv numit YZF700-R7, pentru prieteni R7

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*