Lansat în toamna anului trecut, Indian FTR Rally este cel de-al 4-lea membru al familiei FTR, după modelele FTR 1200, FTR 1200 S și Race Replica.
Prezentat publicului din Europa la EICMA 2019, expoziția internațională de la Milano, Indian FTR Rally a fost umbrit de lansarea noului Challenger, echipat cu motorul Power Plus, de 1768 cmc răcit cu lichid.
Chiar dacă FTR Rally are același cadru, motor și amortizoare ca cele instalate pe prima versiune apărută, FTR 1200, Rally aduce niște noutăți, fiind primul FTR echipat cu roți cu spițe, un mic parbriz deasupra farului, care oferă o protecție simbolică la vânt și o șa puțin mai înaltă decăt la celelalte modele.
Poziția pilotului este diferită, ghidonul Pro Taper din aluminiu fiind montat cu 50 mm mai sus, iar anvelopele instalate sunt Pirelli Scorpion Rally STR, adaptate mersului în afara asfaltului.
Fișa tehnică Indian FTR Rally
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 1203 cmc, cursă și alezaj: 102 x 73,6 mm, raport de compresie: 12,5:1.
Putere maximă 91,7 kW (123 CP) la 8.250 rpm, cuplu maxim: 120 Nm la 6.000 rpm.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ 525.
Cadru și basculă tip grindă cu zăbrele din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată cu cartuș Ø 43 mm.
Suspensia spate: monoamortizor IFP cu reglaj pe preincarcare si revenire.
Cursă roată față/spate: 150 mm.
Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 x 5 mm din oţel, etriere Brembo M4.32 radiale monobloc cu patru pistonaşe.
Frână spate cu disc Ø 265 x 5 mm din oţel, etrier Brembo P34 cu două pistonaşe.
Roată faţă 19”, roată spate 18” cu spiţe.
Anvelopă faţă/spate: 120/70R19 M/C 60V M+S/150/70R18 M/C 70V M+S, Pirelli Scorpion Rally STR.
Lungime: 2.287 mm, ampatament: 1.524 mm, înălțime la şa: 815/853 mm.
Gardă la sol: 183 mm, masă la plin: 240 kg, capacitate rezervor: 12,9 ltr.
Preț Indian FTR Rally: 14.990 euro.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.