Harley-Davidson a lansat o campanie în Europa – P2F (Passport to Freedom), prin care suportă costul permisului de conducere.
Este o mare diferență între o campanie promoțională în care prețul unor produse este micșorat din motive dictate de o politică comercială şi o inițiativă care încearcă să încurajeze utilizarea motocicletei.
De data aceasta, Harley-Davidson a demarat o astfel de acțiune pe întreg teritoriul Europei, numită P2F (Passport to Freedom), suportând costurile obținerii permisul de conducere pentru noii clienți.
Suma oferită este de 500 euro și este dedusă din valoarea unei motociclete noi, pe care clientul poate să o achiziționeze în cursul acestui an, până la 31 decembrie 2020, iar permisul de conducere trebuie să fie eliberat după luna mai.
Numărul motocicletelor incluse în campania P2F nu este limitat, iar modelele oferite sunt cele din familiile Steet, Sportster și Softail 107 (1746 cmc), adică cele care reprezintă o alegere justificată pentru un proaspăt deținător de permis.
Viitorii beneficiari ai acestei campanii care locuiesc în România sunt favorizați, pentru că 500 euro acoperă costurile obținerii permisului de conducere, chiar apelând la serviciile unei școli bune (foarte puține în țara noastră), ale cărei costuri probabil că se vor încadra în suma oferită, spre deosebire de o școală din țările dezvoltate, în care cursurile unei astfel de școli pot depăși 2000 euro.
Evident că poate fi cumpărată o singură motocicletă și mai sunt alte câteva reguli de bun simț, care trebuie respectate, dar inițiativa P2F este de bun augur și probabil că va ajuta o parte dintre viitorii motocicliști în luarea deciziei de a alege o motocicletă Harley-Davidson.
Pentru ca totul să meargă ca pe roate, Harley-Davidson a pregătit un formular pentru cei interesați, pe care îl găsiți aici – FORMULAR. Prin completarea formularului, legătura dintre companie și cei interesați va fi mult mai rapidă.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.