Înaintea ultimei etape, la clasa Sidecar, în clasamentul general conducea echipajul Iuliu Hermann – Ioan Barabaş, cu mari şanse la titlu, urmaţi de perechea Popescu – Popa, de la Zărneşti, care mai păstrau şanse teoretice.
An zbuciumat, curse anulate, deplasări inutile şi cheltuieli făcute aiurea, efort irosit şi totul pentru nişte amintiri, pentru că pe vremea aceea primeai pentru victorie o diplomă (în cel mai bun caz) şi o sticlă de vin spumos cu care îţi stropeai prietenii, asta dacă ajungeai pe podium.
Echipajul legitimat la Timisoara, Hermann – Barabaş trebuia să termine cursa ca să devină campionii anului 1995 la clasa Sidecar, pentru că aveau 17 puncte în faţa celor de la Zărneşti.
În schimb, sarcina celor de la Zărneşti era mult mai dificilă, pentru că ei puteau câştiga la total numai dacă timişorenii abandonau, iar ei obţineau cele 20 puncte alocate învingătorilor.
Tricourile cu tricolorul pe piept îi aşteptau cuminţi pe viitorii posesori…
Dacă nu aţi văzut toate testele postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de FB, sau dacă vreţi să urmăriţi testele şi cursele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube – https://www.youtube.com/tiberiutroia