Aflat la a doua generație, modelul Moto Guzzi Eldorado continuă tradiția primei versiuni apărută la începutul anilor ’70, fiind o motocicletă masivă, dar ușor de controlat și deosebit de frumoasă.
Fișa tehnică Moto Guzzi Eldorado
Motor în 4 timpi cu doi cilindri gemeni în V la 90°, răcire cu aer şi ulei, patru supape pe cilindru, injecție electronică secvențială multipunct Weber-Marelli
Capacitate cilindrică: 1380 cc, cursă și alezaj: 104,0 x 81,2 mm
Raport de compresie: 10,5:1
Putere maximă: 96 CP la 6.500 rpm, cuplu maxim: 120 Nm la 2.750 rpm
Cutie de viteze manuală cu 6 trepte, ambreiaj cu un disc uscat şi cuplaj flexibil cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe cardan compact reactiv (CARC)
Cadru din oţel dublu leagăn cu subcadru detaşabil şi prinderi elastic-cinematice ale motorului
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică Ø 46 mm
Suspensia spate: dublu amortizor cu reglarea preîncărcării
Frână față: dublu disc din oţel inoxidabil flotant Ø 320 mm, etriere Brembo radiale cu 4 pistonaşe orizontale opuse
Frână spate: disc din oţel inoxidabil Ø 282 mm, etrier Brembo flotant cu 2 pistonaşe paralele
Roată faţă 16”/spate 16”, jante din aluminiu cu spiţe
Lungime: 2445 mm, gardă la sol: 165 mm, înălțime la şa: 740 mm,
Masă la plin: 314 kg, capacitate rezervor: 20,5 ltr.
Motocicleta Moto Guzzi Eldorado testată a fost pusă la dispoziție de compania The Bike Hub – Italian Moto Art Space, importator autorizat al grupului Piaggio în România.
Echipament folosit la test
Cască Caberg Freedom
Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team
Pantaloni Wintex
Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Cizme Puma
Pentru fanii firmei Moto Guzzi, mai jos sunt alte articole postate până acum.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.