Fișa tehnică Honda VFR800X Crossrunner
Motor în 4 timpi cu patru cilindri gemeni în V la 90 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI
Capacitate cilindrică: 782 cc, cursă și alezaj: 72,0 x 48,0 mm
Raport de compresie: 11,8:1
Putere maximă: 107 CP la 10.250 rpm, cuplu maxim: 75,1 Nm la 8.500 rpm
Cutie de viteze manuală cu 6 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț O-ring
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică HMAS Ø 43 mm cu cartuș și multiple setări
Suspensia spate – Pro-Link cu amortizor HMAS cu gaz, comandă hidraulică de la distanță a preîncărcării și multiple setări
Frână față: dublu disc flotant Ø 310 mm, etriere cu 4 pistonaşe
Frână spate: disc Ø 256 mm, etrier cu 2 pistonaşe
Roți faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu 10 spiţe
Lungime: 2190 mm, ampatament: 1470 mm, gardă la sol: 165 mm
Înălțime la şa: 815-835 mm, masă la plin: 242 kg, capacitate rezervor: 20,8 ltr.
Motocicleta Honda VFR800X testată a fost pusă la dispoziție de firma Motor Team, dealer autorizat al companiei Honda Trading Romania, importator Honda in Romania.
Fotografiile sunt opera prietenului meu, maestrul Radu Chindriş.
Echipament folosit la test
Cască CMS GP5 FX
Geacă Uvex
Pantaloni Wintex
Cizme Puma
Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.