TIBERIU TROIA

Kawasaki Ninja H2 SX SE, cel mai puternic motor din gama Sport-Touring – pregătire de livrare (Unboxing)

Fișa tehnică Kawasaki Ninja H2 SX SE

Motor 4 timpi cu patru cilindri în linie cu supraalimentare, răcit cu lichid, OHV, patru supape pe cilindru

Capacitate cilindrică: 998 cc

Cursa și alezaj: 76,0 x 55,0 mm

Raport de compresie: 11,2:1

Putere maximă: 200 CP la 11.000 rpm

Cuplu maxim: 137,3 Nm la 9.500 rpm

Cutie de viteze cu 6 trepte

Cadru tip grindă cu zăbrele din oțel tubular

Suspensia față: furcă telescopică inversată KYB Ø 43 mm complet reglabilă

Suspensia spate: Uni-Trak, amortizor KYB cu compensator cu gaz complet reglabil

Frână față: dublu disc flotant Ø 320 mm semiflotante, etriere monobloc radiale cu patru pistonașe

Frână spate: disc Ø 250 mm din oțel, etrier cu două pistonașe

Anvelope radial tubeless, față: 120/70ZR17M/C (58W), spate: 190/55ZR17M/C (75W)

Lungime: 2135 mm

Ampatament: 1480 mm

Înălțime la șa: 835 mm

Gardă la sol: 130 mm

Masă la plin: 256 kg

Capacitate rezervor: 19 ltr.

Consum: 5,7 ltr./100 km

Motocicleta Kawasaki Ninja H2 SX SE a fost pusă la dispoziție de firma United Motors, importator autorizat Kawasaki în România.

Kawasaki Ninja H2 SX SE

Pentru cei cărora le place modelul Ninja H2 SX SE cu supraalimentare produs de Kawasaki și vor să afle mai multe detalii, am pregătit mai jos articolele despre acest subiect postate până acum.

Kawasaki Ninja H2 – test şi prezentare – varianta video

Kawasaki Ninja H2, motocicleta cu supraalimentare – de ce H2 ?

Kawasaki Ninja H2 – test și prezentare

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*