Yamaha SCR 950 reprezintă unul dintre cele mai ciudate proiecte lansate de Yamaha în ultima perioadă, un cruiser îmbrăcat în haine de scrambler.
Nu voi repeta în scris ceea ce prezint în materialul filmat, dar, pentru orice eventualitate, va urma un test amănunțit care va fi publicat în revista Auto Motor și Sport din luna martie.
Până atunci, prezentarea filmată este destul de lămuritoare și puteți găsi mai jos fișa tehnică a modelului Yamaha SCR 950.
Motor 942 cmc, 4 timpi, 2 cilindri în V la 60 de grade, SOHC, 4 supape/cilindru, răcire cu aer, injecție electronică. Alezaj x cursă: 85 x 83 mm. Putere maximă: 54,3 CP/5.500 rpm. Cuplu maxim: 79,5 Nm/3.000 rpm.
Transmisie – cutie de viteze cu 5 trepte, ambreiaj multidisc în ulei, acţionare mecanică, transmisie finală cu curea.
Sistem de rulare – cadru tip dublu leagăn tubular din oţel crom-molibden, furcă faţă telescopică nereglabilă de 41 mm, amortizoare spate reglabile la preîncarcare, cu compensator, disc frână faţă flotant 298 mm, etrier cu 2 pistonaşe, disc frână spate 298 mm, etrier cu 1 pistonaş, ABS, roată faţă 19”, spate 17”, jante din aluminiu cu spiţe.
Caracteristici – lungime 2255 mm, ampatament 1575 mm, înălțime la șa 830 mm, gardă la sol 145 mm, capacitate rezervor 13,2 l, masă la plin 252 kg.
Preț Yamaha SCR 950 – 9.450 Euro.
Motocicleta testată a fost pusă la dispoziție de compania Motodynamics SRL, importatorul autorizat Yamaha în România.
Dacă v-a plăcut articolul, mai jos puteţi găsi alte teste ale unor modele Yamaha performante, filmate şi prezentate până acum.
Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.