Folosită de Isaac Viñales, pilot la clasa Moto 2 sponsorizat de LS2, casca FF396 CR1 TRIX întruneşte calităţile unei căşti de competiţie.
Produsă din fibră de carbon 100%, casca FF396 CR1 Trix are un sistem de ventilaţie eficient, fiind destinată celor care pilotează motociclete rapide şi chiar celor care alergă în competiţii.
Dovada a faptului că este o cască performantă, este pilotul Isaac Viñales de la clasa Moto 2, din cadrul competiţiei MotoGP, care foloseşte acest model, fiind pilot oficial LS2.
Casca are trei prize de aer ajustabile, din care una mare pe mandibulă şi două în partea superioară a căştii, toate având capace glisante, uşor de controlat chiar cu mănuşa.
În partea din spate se află evacuarea flxului de aer, situată deasupra spoilerului care îmbunătăţeşte stabilitatea căştii la viteze ridicate.
Modelul FF396 CR1 Trix este echipat cu sistemul Air-Go, care controlează volumul şi presiunea elementelor de capitonaj din dreptul obrajilor.
Pe interiorul mandbulei se află o mică pompă din cauciuc care, prin apăsare repetată umflă capitonajul lateral printr-o tubulatură conectată la elementele capitonajului.
Presiunea şi volumul acestora sunt controlate de pilot, iar, în momentul în care trebuie scoasă casca, se apasă pe un mic buton aflat în imediata vecinătate a pompiţei, iar aerul este imediat evacuat.
Capitonajul este antimicrobian, antialergic şi poate fi scos în intregime, fiind lavabil.
Viziera căştii este produsă din policarbonat clasa A, nu distorsionează, este rezistentă la UV, ceaţă şi zgârieturi, având un sistem foarte simplu de prindere, care permite scoaterea rapidă a vizierei şi, fiind oval, presează viziera în momentul închiderii, pentru o izolaţie mai bună.
Casca FF396 CR1 Trix are 1350 grame, este disponibilă în dimensiuni de la XS la 2XL, într-o singură variantă de culoare, preţul ei este de 1100 RON şi poate fi cumpărată din magazinul firmei ASP Group din Bucureşti, importatorul căştilor LS2 în Romănia.
.
Dacă nu aţi văzut toate prezentările de echipamente moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi testele şi cursele moto pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.