TIBERIU TROIA

Harley® on Tour din nou în România

De câţiva ani Harley-Davidson Bucureşti ne-a obişnuit la începutul sezonului cu prezenţa camionului itinerant Harley® on Tour.

Harley® on Tour

La sfârşitul lunii mai, pe 28 şi 29, toţi fanii motocicletelor Harley-Davidson, sau cei curioşi să vadă cum se comportă noile modele ale producătorului american, au posibilitatea să le probeze în Bucureşti.

A devenit un obicei ca unicul dealer Harley-Davidson din România să îşi răsfeţe fanii şi să pună la dispoziţia tuturor motocicletele aduse de camionul itinerant Harley® on Tour.

Sunt 23 de motociclete din toate familiile: Street, Sportster, Dyna, Softail, Touring, V-Rod şi S Series, toate motoarele fiind modele 2016.

Pentru a testa oricare dintre aceste motociclete este suficient ca doritorii să se înscrie şi, pentru că interesul este pe măsura evenimentului, ar fi bine ca înscrierile să se facă începând de acum.

Acest lucru este posibil şi programările pot fi făcute pe pagina de Internet a dealerului – h-dbucuresti.ro.

Harley® on Tour

Până aici a fost ştirea.

Acum urmează povestea şi ce înseamnă vizita camionului.

Totul a început cu câţiva ani în urmă, cu un camion pus la dispoziţia dealerilor din Europa. Iniţiativa s-a bucurat de mult succes, pentru că nu toţi dealerii îşi permit să ţină în stoc toate modelele produse într-un sezon.

Europa este o piaţă mult mai mică decât SUA şi vanzările sunt proporţionale.

În timp ce un dealer mare din SUA vinde peste 2000 de motociclete noi pe an (adică de două ori mai mult decât vând toţi producătorii în România), un dealer H-D important din Europa vinde cam 200 de motociclete.

În aceste condiţii, nu ai cum să ai în stoc atâtea modele noi, atâtea câte sunt plimbate cu camionul Harley® on Tour.

Dar toată acţiunea nu e gratuită. Nici măcar ieftină nu e.

Dealerii interesaţi trebuie să se înscrie din timp, primul înscris fiind primul servit şi trebuie să plăteasca bani serioşi pentru vizita camionului.

Harley® on Tour

Socoteala e simplă. Într-un an sunt 52 de săptămâni, din care o asemenea acţiune poate fi organizată teoretic în doar vreo 32-33 de săptămâni, dar, nu cred că un astfel de test ar fi eficace în martie, octombrie, sau noiembrie.

Toată lumea e interesată să testeze la începutul sezonului, ca să poată lua o decizie în vederea unei eventuale achiziţii. Asta ar însemna din aprilie până în iunie, adică vreo 12 weekend-uri disponibile. În Europa sunt cam 250 de operaţiuni Harley-Davidson, din care doar 12 se pot bucura de marea şansă.

Se poate ca eu să fi rămas în urmă cu informaţia şi, între timp, să fi apărut un al doilea camion, ceea ce ar dubla numărul dealerilor avantajaţi, dar e tot puţin.

Cineva care nu cunoaşte aceste detalii, ar putea considera vizita camionului Harley® on Tour ca pe un drept câştigat şi nu ca o mişcare de marketing inteligentă şi un efort făcut de dealerul local, ca semn al respectului faţă de clienţi.

Aşadar, mergeţi la Harley® on Tour şi probaţi motoarele, mergeţi pe mai multe, ca să vă puteţi forma o părere bazată pe experienţă personală, nu pe sfaturi oferite de alţii şi apreciaţi la justa valoare evenimentul şi şansa pe care o avem.

Până atunci, vă aduc aminte cum s-a desfăşurat totul cu doi ani în urmă.

Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, în rubrica moto a emisiunii “La Volan” din 7 iunie 2014

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*