Vice-Preşedintele HRC Suhei Nakamoto a prezentat azi în Indonezia noul model Honda RC213V 2016, în prezenţa piloţilor şi a echipei.
Motorul RC213V 2016 cu 4 cilindri în V la 90 grade a suferit nişte îmbunătăţiri faţă de sezonul trecut, dar modificările apărute nu sunt foarte mari.
Model | RC213V 2016 |
Lungime totală | 2,052 mm |
Lăţime totală | 645 mm |
Înălţime totala | 1,110 mm |
Ampatament | 1,435 mm |
Gardă la sol | 115 mm |
Masă | Peste 160 kg |
Motor | 4 timpi, V-4, răcire lichid, DOHC 4 supape/cil. |
Capacitate cil. | 1000 cc |
Putere maximă | Peste 175 kW |
Capacitate rez. | 20 litri |
Roată faţă | 17 inch |
Roată spate | 17 inch |
Suspensie | ÖHLINS |
Faţă | Furca telescopică inversată |
Spate | Pro-link |
Şasiu tip | Twin-tube Aluminiu |
Noul motor a fost prezentat ca fiind mai uşor, mai puternic, dar mai prietenos.
Motocicleta brutală folosita in 2015, se pare că a făcut un pas în faţă.
Este cunoscut faptul că piloţii au fost obligaţi să testeze diferite variante în timpul sezonului, la unele curse înlocuind chiar şasiul cu cel din 2014, obţinând în acest fel rezultate mai bune.
Echipa managerială HRC este aceeaşi:
– Suhei Nakamoto, Vice-Preşedinte al HRC şi conducătorul echipei Honda Repsol MotoGP,
– Hideki Iwano, Director, asistent al managerului Nakamoto
– Shinichi Kokubu, Director Tehnic
– Livio Suppo, Manager de Marketing şi Comunicare HRC este Doctor în economie şi a câştigat două titluri de Campion Mondial, primul în 2007 ca Project Leader al echipei Ducati, prin Casey Stoner, cel de-al doilea în 2011 la Honda, fiind primul şi singurul manager non-japonez al echipei.
Sursă: HRC