Încercăm să aflăm ce repere trebuie modificate şi care sunt costurile, la un ZX-6R pregătit pentru circuit, comparat cu ZX-6R 636 standard.
În prima parte a materialului am făcut cunoştinţă cu motoarele, iar în partea a doua am trecut la detalii tehnice.
Când materialul de mai jos a fost gata, am înţeles că am exagerat cu detalii tehnice, dar era prea târziu să mai schimbăm, aşa că trebuie luat ca atare.
Prietenul Maşinuţă, fiind cel care a făcut toate schimbările şi setările motocicletei preparate ZX-6R, face o prezentare a reperelor înlocuite şi costul lor.
Testul detaliat a fost publicat în revista Auto Motor şi Sport şi postat aici.
Materialul filmat a fost prezentat la Digi24, în rubrica moto a emisiunii La Volan din 12 decembrie 2015.
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.
The 636 leads its predecessor by several horsepower and lb.-ft. of peak torque, but that extra c’s real benefit is in the midrange. The new Ninja has grunt.