La scurt timp de la intrarea în România a primelor motociclete Rieju aduse de noul importator oficial Bardak Motor, producătorul spaniol a lansat noul model Rieju Aventura 500.
Fișa tehnică Rieju Aventura 500
Motor Loncin licenţă Honda în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, răcire cu lichid, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 500 cmc, alezaj x cursă: 67,0 x 68,8 mm. Putere maximă: 47 CP.
Cadru tip dublu leagăn din țeavă de oțel crom-molibden, basculă din aluminiu.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu patinare controlată şi acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 43 mm, complet reglabilă, cursă roată faţă: 190 mm.
Suspensia spate: monoamortizor complet reglabil, cursă roată spate: 190 mm.
Frână faţă: hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 298, etriere radiale cu două pistonaşe, ABS decuplabil.
Frână spate: hidraulică cu disc flotant din oţel Ø 240, etrier radial cu un pistonaş, ABS decuplabil.
Roată faţă 21” / spate 18”, roţi cu jante din aluminiu și spiţe.
Anvelope fără cameră, faţă: 90/90-21 Trail, spate: 150/70-18 Trail.
Lungime: 2200 mm, ampatament: 1440 mm, înălţime la şa: 840 mm, masă la gol: 190 kg.
Capacitate rezervor benzină: 20+20 ltr., consum mediu: 4 ltr/100 km.
Preț actualizat Rieju Aventura 500 în România: 7650 EUR.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.