La prima vedere, scuterul MITT 125 GT-MAX pare foarte mare, motiv pentru care l-am poreclit “cel mai mare scuter mic”.
La o comparație atentă, dimensiunile scuterului sunt similare cu cele ale modelelor scumpe ale concurenței, deci nu e cel mai mare, ci este cam tot atât de mare ca celelalte scutere mici-mari.
Date tehnice MITT 125 GT-MAX
Motor în patru timpi, cu un cilindru, răcire cu lichid, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 124,6 cmc, cursă și alezaj: 57,9 x 52,4 mm, raport de compresie: 11:1.
Putere maximă 8,1 kW (11 CP) / 8.000 rpm, cuplu maxim: 10,5 Nm la 6.500 rpm.
Sistem de transmisie automat, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea trapezoidală.
Cadru din ţeavă de oţel, suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică.
Frână faţă/spate cu disc din oţel, etriere faţă/spate cu un pistonaş, CBS.
Roată faţă 14”/spate 13”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe.
Anvelopă faţă: 120/80-14, anvelopă spate: 130/70-13.
Lungime: 2.180 mm, ampatament: 1.540 mm, înălțime la şa: 805 mm.
Gardă la sol: 150 mm, masă la plin: 145 kg, capacitate rezervor: 12,0 ltr.
Preţ MITT 125 GTMAX în România: 3395 euro
Scuterul MITT 125 GT-MAX prezentat a fost pus la dispoziție de firma MITT România din Bucureşti, importator oficial MITT Motorcycles.
Echipamentul folosit la testul modelului MITT 125 GT-MAX
Cască HJC FG-Jet – Asfalt Uscat
Geacă Spidi Multitech Armor – Motor Team
Ghete Alpinestars SMX-1 R Vented – Motor Team
Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.