Apărut pentru prima oară în anul 2000, scuterul Honda Forza 300 a evoluat permanent, fiind modificat radical în 2018: mai ușor, mai mic, mai sportiv și având soluții tehnice avansate.
Fișa tehnică Honda Forza 300
Motor în patru timpi, cu un cilindru, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică PGM-FI.
Capacitate cilindrică: 279 cmc, alezaj x cursă (mm): 72,0 x 68,5 mm.
Putere maximă: 24,8 CP (18,5 kW)/7000 rpm, cuplu maxim: 27,2 Nm/5750 rpm, raport de compresie: 10,5:1.
Transmisie automată, ambreiaj centrifugal cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe curea.
Cadru din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă hidraulică telescopică Ø 33 mm.
Suspensia spate: unitate oscilantă cu două amortizoare cu reglare pe preîncărcare.
Frână faţă hidraulică cu discuri din oţel Ø 256 mm, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 240 mm, ABS.
Roată faţă 15”, roată spate 14”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu şase spiţe duble.
Anvelopă faţă: 120/70R15, spate: 140/70R14, fără cameră.
Lungime: 2140 mm, ampatament: 1510 mm, înălţime la şa: 780 mm.
Gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 182 kg, capacitate rezervor benzină: 11,6 litri.
Consum mediu: 3,2 ltr./100 km, viteza maximă: 129 km/h.
Preţ actualizat: 5790 euro.
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 13 iunie 2020.
Echipamentul folosit la testul modelului Honda Forza 300
Cască CMS D-Jet
Geacă Clover Rainjet WP – Motor Team
Pantaloni Shima Chase – VioMotor
Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team
Mănuşi Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.