La prezentarea primei variante NMAX, modelul de 125 cmc, unul dintre oficialii firmei Yamaha a declarat că acest model a fost produs pentru a fi mai rapid, mai performant și, eventual mai ieftin decât Honda PCX 125, cel mai vândut scuter din Europa.
Date tehnice Yamaha NMAX 155
Motor în patru timpi, cu un cilindru, răcire cu lichid, SOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.
Capacitate cilindrică: 155 cmc, cursă și alezaj: 58,0 x 58,7 mm.
Putere maximă 11,1 kW (14,9 CP) / 8.000 rpm.
Cuplu maxim: 14,4 Nm la 6.000 rpm, raport de compresie: 10,5:1.
Sistem de transmisie automat, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea trapezoidală.
Cadru din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică.
Cursă roată faţă 100 mm, cursă roată spate 90 mm.
Frână faţă/spate cu disc Ø 230 din oţel, etriere faţă/spate cu un pistonaş.
Roată faţă/spate 13”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu opt spiţe.
Anvelopă faţă: 110/70-13, anvelopă spate: 130/70-13.
Lungime: 1.955 mm, ampatament: 1.350 mm, înălțime la şa: 765 mm.
Gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 127 kg, capacitate rezervor: 6,6 ltr.
Consum mediu: 2,4 ltr./100 km, viteză maximă: 120 km/h
Scuterul Yamaha NMAX prezentat a fost pus la dispoziție de firma Motodynamics din Bucureşti, importator oficial Yamaha în România.
Echipament folosit la testul scuterului Yamaha NMAX 155
Cască Shoei X-Spirit Norick Abe
Geacă REV’IT Vertex Air – Motor Team
Pantaloni FLM Greyhound Air
Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, dar pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.