Prin modificările suferite, generația a treia a modelului Honda CB 500X a devenit o motocicletă perfectă pentru ieșiri în afara asfaltului, fără pretenții sportive.
Fișa tehnică Honda CB 500X model 2019
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică PGM-FI.
Capacitate cilindrică: 471 cmc, cursă și alezaj: 67,0 x 66,8 mm, raport de compresie: 10,7:1.
Putere maximă: 49,6 CP (35 kW) la 8.600 rpm, cuplu maxim: 43 Nm la 6.500 rpm.
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare prin cablu, transmisie finală pe lanț.
Cadru tip Diamant din țeavă de oțel, basculă din țeavă de oțel profil pătrat.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică Ø 41 mm cu reglare pe preîncărcare, cursă roată față 150 mm
Suspensia spate: Prolink cu amortizor cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate 135 mm.
Frână față hidraulică cu disc flotant de Ø 310 x 5 mm din oţel, etrier Nissin cu două pistonașe.
Frână față hidraulică cu disc de Ø 240 x 5 mm din oţel, etrier Nissin cu un pistonaș, ABS cu dublu circuit.
Roată faţă 19”, roată spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu.
Lungime: 2155 mm, ampatament: 1445 mm, înălțime la şa: 830 mm.
Gardă la sol: 180 mm, masă la plin: 197 kg.
Capacitate rezervor: 17,7 ltr., consum mediu: 3,6 ltr./100 km.
Motocicleta Honda CB 500X testată a fost pusă la dispoziție de Motor Team, dealer autorizat Honda.
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 16 martie 2019.
Fotografiile sunt realizate de maestrul Radu Chindriş.
Echipament folosit la testul modelului Honda CB 500X
Cască LS2 Pioneer MX436 – ASP Group
Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team
Pantaloni Wintex
Mănuşi Spidi Spidi TX-1 – Motor Team
Cizme Dainese Solarys Gore-Tex – United Motors
Pentru fanii firmei Honda am selecționat mai jos câteva dintre articolele postate în ultima perioadă.
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete şi sunt postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE, dar pot fi citite și pe Facebook, LinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.