TIBERIU TROIA

Multistrada 1260 Enduro a ajuns la magazinul Ducati București

Prezentat în premieră la cea de-a 76-a ediție EICMA, noul model Multistrada 1260 Enduro este mult îmbunătățit față de modelul 1200 Enduro.

Multistrada 1260 Enduro

Multistrada 1260 Enduro te surprinde încă de la prima vedere prin dimensiunile mult reduse față de modelul precedent.

Șasiul este complet reproiectat, permițând o înălțime a motocicletei mult mai mică, de unde și înălțimea șeii redusă, dimensiune care este reglabilă și poate fi modificată cu ajutorul accesoriilor oferite ca opționale.

În afară de dimensiunile generale ale motocicletei, instalarea motorului cu capacitate cilindrică mai mare, care beneficiază și de distribuție desmodromică variabilă, permite o livrare a cuplului și a puterii pe o plajă mai largă de turații, inclusiv la turații joase.

Pe motocicletă sunt instalate sisteme electronice intuitive și performante, iar în configurație standard sunt oferite echipamente deosebite, toate fiind realizate mulțumită tehnologiilor de vârf folosite de Ducati.

Multistrada 1260 Enduro

Fișa tehnică Ducati Multistrada 1260 Enduro

Motor Testastretta DVT 1262 în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în L, răcire cu lichid, patru  supape pe cilindru, distribuţie desmodromică variabilă, injecție electronică Bosch, acceleraţie Ride by Wire.

Capacitate cilindrică: 1262 cmc, cursă și alezaj: 106,0 x 71,5 mm

Raport de compresie: 13,0:1

Putere maximă: 116,4 kW (158,3 CP) la 9.500 rpm, cuplu maxim: 128,0 Nm la 7.500 rpm

Cutie de viteze cu șase trepte cu Ducati Quick Shift în dublu sens, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț.

Cadru din ţeavă de oţel tip grindă cu zăbrele, basculă din aluminiu.

Multistrada 1260 Enduro

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 48 mm cu reglaj electronic pe compresie şi revenire prin sistemul Evo Ducati Skyhook Suspension (DSS), cursă roată fată 185 mm.

Suspensia spate: monoamortizor, cu reglaj electronic pe compresie, revenire şi preîncărcare prin sistemul Evo Ducati Skyhook Suspension (DSS), cursă roată spate 185 mm.

Frână față hidraulică cu dublu disc semiflotant de Ø 320 mm din oţel și etriere radiale Brembo M4.32 cu patru pistonașe, ABS Bosch activ pe viraje.

Roată faţă 19” / spate 17”, jante din aluminiu cu spiţe

Anvelopă față: Pirelli Scorpion Trail II, 120/70 ZR19

Anvelopă spate: Pirelli Scorpion Trail II, 170/60 ZR17

Multistrada 1260 Enduro

Ampatament: 1592 mm, înălțime la şa: 840-880 mm, masă la gol: 225 kg

Capacitate rezervor: 30,0 ltr., consum mediu: 5,5 ltr./100 km

Sisteme eletronice: control al tracțiunii DTC, moduri de pilotaj, moduri de putere, control al plecărilor pe o roată (Ducati Wheelie Control – DWC), lumini active pe viraj, Vehicle Hold Control – VHC.

Echipament standard: pilot automat (cruise control), comenzi cu butoane luminate, Ducati Multimedia System, bord cu ecran 5” TFT color, far tehnologie LED, indicatoare luminoase cu autoanulare.

Intervale întreținere service: 15.000 km sau 12 luni, verificare supape: 30.000 km

Preț Ducati Multistrada 1260 Enduro în România: 21.357 – 21.974 euro, în funcție de culoare.

Multistrada 1260 Enduro

Pentru fanii firmei Ducati am selecționat mai jos câteva dintre ultimele articole postate.

Vânzările Ducati în 2018 – firma din Bologna preia conducerea la clasa Superbike  

Ducati Desmosedici GP19 și echipa oficială Mission Winnow Ducati prezentate în Elveția

Ducati Apollo – povestea primului motor V4 produs de Ducati

Ducati Panigale V4 R, cea mai puternică motocicletă de serie lansată în 2018

Toate poveștile postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi citite și pe pagina de Facebook, pe LinkedInTwitterGoogle+, iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*