Softail rămâne familia de bază a firmei, cu cele mai multe unități vândute, iar Harley-Davidson FXDR 114 este unul dintre cele mai interesante modele ale acestei game, dar și unul dintre cele mai scumpe, în același timp.
Fișa tehnică Harley-Davidson FXDR 114
Motor în patru timpi cu doi cilindri gemeni în V, răcire cu lichid, patru supape pe cilindru, injecție electronică ESPFI
Capacitate cilindrică: 1868 cmc, cursă și alezaj: 102,0 x 114,0 mm
Raport de compresie: 10,5:1
Cuplu maxim: 162,0 Nm la 3.500 rpm
Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea din fibră de carbon
Cadru din oţel tubular și profil rectangular, subcadru tubular din aluminiu, basculă turnată din aluminiu
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 43 mm cu cartuș
Suspensia spate: amortizor cu emulsie şi comandă hidraulică de la distanță a preîncărcării
Frână față hidraulică cu dublu disc de Ø 300 mm din oțel și etriere cu patru pistonașe
Frână spate hidraulică cu disc de Ø 300 mm și etrier flotant cu două pistonaşe
Roată faţă 19”/spate 18”, jante din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe
Lungime: 2416 mm, ampatament: 1738 mm, înălțime la şa: 723 mm
Gardă la sol: 134 mm, masă la plin: 303 kg, capacitate rezervor: 16,7 ltr.
Echipament folosit la testul modelului Harley-Davidson FXDR 114
Cască Shoei X-Spirit Norick Abe
Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team
Pantaloni FLM Greyhound Air
Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team
Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team
Pentru cei care nu au urmărit lansarea noului model Harley-Davidson FXDR 114, mai jos sunt articolele postate cu această ocazie.
Cum a fost la lansarea FXDR 114, ultimul Harley-Davidson din familia Softail
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.