Continuând tradiția primului model Katana lansat în 1980, noul Katana are șanse să devină cea mai rapidă motocicletă naked a momentului.
Povestea modeluluk Katana începe în 1980, atunci când o echipă de trei designeri din Germania a proiectat pentru Suzuki un model în câteva variante, din care au fost făcute publice două: ED-1 (European Design 1) și ED-2.
Prima variantă avea motor de 650 cmc, iar cea de-a doua putea fi echipată cu motor mai mare, de 1100, 1000 sau 750 cmc.
Producătorul a hotărât să producă modelul de 1100 cmc, motocicleta lansată pe piață fiind în momentul apariției cea mai rapidă motocicletă de serie.
În ultimul timp, Suzuki a început să lanseze scurte filme promoționale, anunțând lansarea noului Katana la Intermot, expoziția internațională de la Köln, care se va deschide pentru presă marți 2 octombrie şi pentru public a doua zi.
Încă nu au fost comunicate date tehnice, astfel încât sunt posibile mai multe variante.
Este posibil ca motocicleta să fie echipată cu un motor de 1000 cmc al uneia dintre generațiile GSX-R1000, sau să aibă un motor supraalimentat, dezvoltat din conceptul Recursion, prezentat la Tokyo Motor Show cu câțiva ani în urmă.
Noul model va fi dezvelit în prima zi a spectacolului de la Intermot, marți 2 octombrie și voi fi prezent în standul Suzuki, de unde voi încerca să vă transmit live momentul lansării ultimei generații Katana.
Să ne aducem aminte că Intermot 2016 a reprezentat pentru Suzuki un moment deosebit de important, compania alegând să prezinte acolo modelele noi, în loc să facă ca toți ceilalți mari producători, să prezinte totul la Milano, la EICMA.
Cu acea ocazie, mari vedete ale lumii motociclismului au fost prezente în standul Suzuki și au participat activ la eveniment, cel mai important fiind Kevin Schwantz, campion mondial în 1993 la clasa 500 cmc.
Pentru fanii firmei Suzuki, am selectat mai jos câteva materiale despre ultimele modele din gamă, articole postate în ultima vreme.
Suzuki va produce cel mai rapid model de până acum, GSX-R1000 Ryuyo
Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.