Legea care permite utilizarea scuterelor de 125 cmc cu permis categoria B a făcut ca interesul pentru aceste vehicule să crească semnificativ și numărul celor care cochetează cu ideea folosinței unui scuter în oraș a crescut spectaculos.
În aceste condiții era normal să încep să testez și să prezint mai multe modele de scuter, mai ales că acest KYMCO Downtown GT 125i TCS nu se adresează doar începătorilor, ci tuturor celor care vor un scuter performant, fiabil și mai ales comod, chiar și pentru cei cu dimensiuni mai mari decât media, datorită gabaritului mare al scuterului și șeii impresionante pe care o are, perfectă pentru oricine.
Date tehnice KYMCO Downtown GT 125i TCS
Motor în patru timpi, cu un cilindru, OHV, răcire cu lichid, injecție electronică, capacitate cilindrică: 124 cmc, putere maximă: 9,6 kW (13 CP) / 9.000 rpm, cuplu maxim: 11 Nm la 7.000 rpm.
Sistem de transmisie automat, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea trapezoidală.
Cadru din ţeavă de oţel, suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică, frână faţă/spate cu disc din oţel, etriere faţă/spate cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă 15”/spate 14” (în comentariul din film am greșit dimensiunea roților), jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe, anvelopă faţă: 120/70-15, anvelopă spate: 140/70-14.
Lungime: 2230 mm, ampatament: 1550 mm, înălțime la şa: 800 mm, masă la gol: 157 kg, capacit rezervor: 12,5 ltr., consum mediu: 2,9 ltr/100 km.
Preţ actualizat al modelului KYMCO Downtown GT 125i TCS în România: 4990 euro
Scuterul KYMCO Downtown GT 125i TCS prezentat a fost pus la dispoziție de firma NIBA Servicom 2000 SRL, importator oficial KYMCO în România.
Echipamentul folosit la testul modelului KYMCO Downtown GT 125i TCS
Cască HJC RPHA 70 Carbon – Asfalt Uscat
Geacă Clover Laminator 2 WP – Motor Team
Pantaloni Clover GTS 4 WP – Motor Team
Cizme Dainese Solarys Gore-Tex – United Motors
Mănuşi Rev’It! Massif – Motor Team
Fiecare zi din viață este câte o poveste iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate pe blogul POVESTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe Instagram și pe canalul YouTube.