Iubită de mai multe generații, regretată, așteptată și, atunci când a reapărut, contestată de unii, Honda Hornet rămâne una dintre motocicletele simbol ale ultimelor decenii.
Fișa tehnică Honda CB 750 Hornet
Capacitate cilindrică: 755 cmc, alezaj x cursă: 87,0 x 63,5 mm, raport de compresie: 11,0:1.
Putere maximă: 91,8 CP (67,5 kW) / 9500 rpm, cuplu maxim: 75 Nm / 7250 rpm.
Cadru tip Diamant din țeavă de oțel crom-molibden, basculă din oţel.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu patinare controlată şi acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa Ø 41 mm, SFF-BP nereglabilă, cursă roată faţă: 130 mm.
Suspensia spate: monoamortizor reglabil pe preîncărcare, cursă roată spate: 150 mm.
Frână faţă: hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 296 x 4 mm, etriere radial Nissin cu patru pistonaşe, ABS.
Frână spate: hidraulică cu disc din oţel Ø 240 x 5 mm, etrier cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă / spate 17”, roţi cu jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe în “Y”.
Anvelope fără cameră, faţă: 120/70 ZR-17, spate: 160/60 ZR-17.
Lungime: 2090 mm, ampatament: 1420 mm, înălţime la şa: 795 mm, gardă la sol: 140 mm, masă la plin: 190 kg.
Capacitate rezervor benzină: 15,2 ltr., consum mediu: 4,35 ltr/100 km, viteză maximă: 205 km/h
Sisteme de control și siguranță: 4 moduri de pilotaj, 3 moduri de livrare a puterii, control al frânei de motor, control al tracțiunii, cu sistem integrat de control al plecărilor pe o roată.
Preț Honda CB 750 Hornet în România: 8550 EUR.
Motocicleta a fost pusă la dispoziție de compania Asko Group, dealer oficial Honda.
Echipamentul folosit la testul modelului Honda CB 750 Hornet
Cască HJC RPHA 70 Carbon – Asfalt Uscat
Geacă REV’IT Vertex Air – Motor Team
Pantaloni Alpinestars Air-Flo – MotoEmotion
Cizme Alpinestars Supertech Air Vented – MotoEmotion
Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.