TIBERIU TROIA

Yamaha adaugă un nou model familiei Faster Sons, XSR 125 Legacy

Dezvoltată pe platforma modelului XSR 125, versiunea Legacy aduce un aer retro colecţiei de motociclete Sport Heritage produse de Yamaha.

Yamaha XSR 125 Legacy

Din punct de vedere tehnic, noul XSR 125 Legacy este aceeași motocicletă XSR 125 lansată de Yamaha cu doi ani în urmă. Același cadru Deltabox, același șasiu, același motor, doar roțile cu spițe îți sar în ochi, nu numai datorită faptului că nu mai sunt cele cu jante turnate, ci mai ales datorită contrastului dintre culoarea aurie a jantelor și negrul care se regăsește pe majoritatea componentelor motocicletei.

Yamaha XSR 125 Legacy

Farul, bordul, șaua, stopul, toate amintesc de motocicletele anilor ‘70.

Dacă mai era nevoie, grafica aplicată pe rezervor, este o combinație reușită între cea folosită pe motocicletele gamei XS și cea de pe modelele RD, ambele fiind cele mai vândute motociclete Yamaha ale anilor ‘80.

Yamaha XSR 125 Legacy

Și, pentru a face legătura cu motocicletele actuale, Yamaha a instalat pe XSR 125 Legacy câteva repere care se regăsesc pe multe dintre modelele de succes ale momentului: anvelopele Metzler Karoo, eșapamentul tipic pentru motoarele în patru timpi și, nu în ultimul rând, gama impresionantă de accesorii dedicate pregătită pentru cel mai mic model al gamei Faster Sons.

Yamaha XSR 125 Legacy

Date tehnice Yamaha XSR 125 Legacy

Motor în patru timpi, monocilindru, răcire cu lichid, SOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 124 cmc, cursă și alezaj: 58,6 x 52,0 mm, raport de compresie: 11,2:1.

Putere maximă 11,0 kW (14,95 CP) la 10.000 rpm, cuplu maxim: 11,5 Nm la 8.000 rpm.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Yamaha XSR 125 Legacy

Cadru Deltabox turnat din aluminiu.

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 37 mm nereglabilă, cursă roată față 130 mm,

Suspensia spate: monoamortizor, cursă roată spate 110 mm.

Frână față hidraulică cu disc din oțel de Ø 267 mm și etrier cu două pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oțel de Ø 220 mm și etrier cu un pistonaş, ABS.

Yamaha XSR 125 Legacy

Roţi cu spiţe, roată faţă / spate 17”, anvelope Metzler Karoo Street.

Anvelopă faţă:110/70-17, anvelopă spate: 140/70-17. 

Lungime: 1960 mm, ampatament: 1330 mm, înălțime la şa: 815 mm, gardă la sol: 160 mm.

Masă la plin: 140 kg, capacitate rezervor: 11 ltr, consum mediu: 2,1 ltr/100 km.

Foto credit: Alessio Barbanti

Yamaha XSR 125 Legacy

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*