Modelul Yamaha WR250F 2022 devine mai puternic pentru noul sezon, cu o gamă întreagă de tehnologii avansate de ultimă generație, preluate de la YZ250F.
Cu un nou motor performant și un șasiu din aluminiu special adaptat, cel mai recent WR250F este construit pentru a fi rapid.
Chiulasa asemănătoare celei de pe motorul de motocros, cu o admisie mai largă și un nou arbore cu came la evacuare oferă performanțe superioare pe plaja de turații de mijloc și înalte, păstrând în același timp cuplul puternic la turații reduse a motorului de enduro WR250F.
Noul cadru ușor din aluminiu tip dublu leagăn preluat de la YZ250F a fost modificat pentru enduro pentru a oferi nivelul corect al rigidității, pentru mai multă precizie și un control optim pe porțiunile de teren dificil.
Cadrul este realizat printr-un procedeu special de turnare folosit de Yamaha și are grosimi diferite ale materialului.
Un sistem de frânare mai ușor și mai puternic pe față oferă un control maxim, iar caracteristicile speciale de enduro includ un nou bord multifuncțional și un design revizuit al tobei de eșapament
Ambreiajul cu acționare foarte ușoară și cutia de viteze cu 6 trepte sunt pregătite pentru provocări extreme iar cu aplicația Power Tuner pentru telefonul inteligent și un comutator pentru cele două moduri de livrare a puterii, WR250F poate fi configurat pentru a face față oricăror față condiții de pilotaj.
Utilizând aplicația Power Tuner pregătită de Yamaha pentru telefoanele inteligente se pot schimba setările fine ale motorului, datorită conectivității wireless.
Acest sistem ușor de utilizat permite setarea injecției și a aprinderii, în funcție de diferitele trasee sau condiții climaterice.
De asemenea pot fi văzute și distribuite rapoarte de cursă, diagnosticare a motorului, funcții de monitorizare în timp real și backup de date.
Fișa tehnică Yamaha WR250F 2022
Motor în patru timpi, monocilindru, patru supape, DOHC, răcire cu lichid, injectie electronică.
Capacitate cilindrică: 250 cmc, alezaj x cursă (mm): 77,0 x 53,6 mm, raport de compresie: 13,8:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru dublu leagan turnat din aluminiu, cu subcadru şi basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă hidraulică telescopică inversată KYB SSS (Speed Sensitive System) Ø 43 mm, complet reglabilă.
Suspensia spate: amortizor KYB cu compensator, complet reglabil.
Cursă roată faţă: 310 mm, cursă roată spate: 317 mm.
Frână faţă hidraulică cu disc din oţel Ø 270 mm, etrier cu două pistonaşe.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 245 mm, etrier cu un pistonaş.
Roată faţă 21”, roată spate 18”, jante din aluminiu cu spiţe.
Anvelopă faţă: 90/90-21 54R , spate: 140/80-18 70R, cu cameră.
Lungime: 2175 mm, ampatament: 1480 mm, înălţime la şa: 955 mm.
Gardă la sol: 329 mm, masă la plin: 115 kg, capacitate rezervor benzină: 7,9 litri.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.