TIBERIU TROIA

Ducati a prezentat noul model Multistrada V2 / V2 S

În cadrul unei campanii de promovare online, Ducati a lansat prima noutate a sezonului 2022, noul Multistrada V2.

Ducati Multistrada V2

Primul episod al seriei Ducati World Première 2022 prezentată online este dedicat de producătorul Borgo Panigale lumii călătoriilor, cu prezentarea noului Multistrada V2, pe care Ducati o recomandă a fi bicicleta ideală pentru a te bucura de fiecare traseu, versatil în utilizare zilnică și în oraș.

Prin proiectul V2, Ducati a intenționat să dezvolte în continuare motorul cu doi cilindri al familiei Multistrada, creând o motocicletă din ce în ce mai intuitivă, confortabilă, distractivă și (afirmă producătorul) accesibilă.

Noua Multistrada V2 este o motocicletă avansată din punct de vedere tehnologic, cu un pachet electronic complet și reprezintă poarta de acces perfectă către universul Ducati tourer, datorită și introducerii versiunii de 35 kW pentru deținătorii de permis A2.

Ducati Multistrada V2

În fazele de dezvoltare ale acestei motociclete, principalele puncte pe care s-a concentrat constructorul au fost ergonomia, reducerea masei, actualizările motorului și o serie de modificări care urmează filosofia „îmbunătățirii continue”.

Designul noului Multistrada V2 este elegant și sportiv în același timp, în concordanță cu canoanele stilistice recunoscute ale familiei din care face parte. Un stil caracterizat prin linii fluide, suprafețe curate și echilibrul caracteristic și distinctiv între volumul impresionant din față și zvelt în partea din spate.

Multistrada V2 are, de asemenea, o nouă grafică rafinată, care arată numele modelului pe ambele părți.

Poziția pilotului este mai confortabilă cu noile scărițe moștenite de la Multistrada V4 care, datorită unei creșteri de 10 mm a distanței față de șa, asigură spațiul potrivit și pentru piloții mai înalți, împiedicându-i să-și îndoaie excesiv picioarele și permițând astfel o poziție mai odihnitoare în timpul călătoriilor lungi.

Ducati Multistrada V2

O altă îmbunătățire majoră este reducerea masei motocicletei, care, prin înlocuirea și modificarea mai multor elemente, a dus la o reducere a masei de 5 kg comparativ cu Multistrada 950.

Actualizarea motorului a produs o economie de aproximativ 2 kg, inclusiv ambreiajul (1,5 kg) și capacul acestuia, axul principal al cutiei de viteze și bielele.

Diverse părți ale vehiculului au fost ușurate, inclusiv oglinzile, derivate de la Multistrada V4, flanșele discurilor de frână din față și jantele: noul Multistrada V2 are jante derivate de la Multistrada V4, care sunt cu aproximativ 1,7 kg mai ușoare, rezultând astfel o importantă astfel îmbunătățire a comportamentului dinamic al vehiculului.

Noul model Multistrada V2 va fi livrat magazinelor din rețeaua oficială începând din luna noiembrie 2021.

Ducati Multistrada V2

Fișa tehnică Multistrada V2 / V2 S

Motor Testastretta 11° în patru timpi, cu doi cilindri în V la 90 grade, răcire cu lichid, distribuţie Desmodromică, patru supape pe cilindru, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire.

Capacitate cilindrică: 937 cmc, alezaj și cursă: 94,0 x 67,5 mm, raport de compresie: 12,6:1.

Putere maximă: 113 CP (83 kW) la 9.000 rpm, cuplu maxim: 96 Nm la 7.750 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru tip grindă cu zăbrele din oţel, basculă din aluminiu.

Ducati Multistrada V2

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Ø 48 mm complet reglabilă, cursă roată față 170 mm.

Suspensia spate: monoamortizor complet reglabil, cursă roată spate 170 mm.

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 mm din oţel, etrier Brembo monobloc radial cu 4 pistonaşe, ABS activ pe viraje EVO.

Frână spate cu disc Ø 265 mm din oţel, etrier flotant Brembo cu 2 pistonaşe, ABS activ pe viraje.

Roată faţă 19” / spate 17”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelopă faţă: 120/70 ZR 19, spate: 170/60 ZR 17, Pirelli Scorpion Trail II, fără cameră.

Ducati Multistrada V2

Ampatament: 1594 mm, înălțime la şa: 830 mm, masă la gol: 199 kg. (202 kg.- S).

Masă la plin: 222 kg. (225 kg.- S), capacitate rezervor: 20 ltr., consum 5,9 ltr./100 km.

Sisteme electronice de control și siguranță: moduri de livrare a puterii, moduri de pilotaj, Ducati Safety Pack (ABS activ pe viraje și control al tracțiunii – DTC), Ducati Brake Light, sistem de asistență la plecările în rampă (Vehicle Hold Control).

La versiunea S – Lumini adaptive (Ducati Cornering Lights), sistem de reglare electronică a amortizoarelor Ducati Skyhook Suspension Evo, Ducati Quick Shift în dublu sens, cruise control, Hands-Free, bord 5″ TFT color, far LED, semnalizatoare cu anulare automată.

Ducati Multistrada V2

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*