Echipat cu motorul ProStar de 999 cmc, DOHC, cu doi cilindri gemeni și cu o masă de 656 kg, noul RZR Trail S 1000 oferă un raport excepțional putere/masă și o mobilitate deosebită, datorită ecartamentului redus, de numai 1524 mm.
Noul SXS are sistem de control al frânei de motor EBS și tracțiune integrală la comandă, care intervine în momentele în care este necesară mai multă tracțiune.
Rețeta premium oferită clienților din Europa, Orientul Mijlociu și Africa conține lumini tehnologie LED, servodirecie electronică EPS, pentru un control facil și amortizoare Walker Evans Needle, complet reglabile, cu 16 poziții de reglaj.
Având o cursă a roților față de 310 mm și 335 mm pe spate, RZR Trail S 1000 absoare ușor șocurile create de denivelări și, pentru mai mult confort, pilotul are mai mult spațiu la picioare iar volanul și scaunul pilotului pot fi fixate în mai multe poziții.
Cu ecartamentul redus, RZR Trail S 1000 este cel mai îngust model și are cel mai scurt ampatament dintre toate modelele din gama RZR, făcând posibile manevrele în spații înguste, oferind piloților acces liber pe cele mai dificile trasee.
Alături de raza de bracaj foarte mică, viteza mare de cuplare a tracțiunii integrale și garda la sol uriașă, de 318 mm, noul RZR face posibilă utilizarea în cele mai grele porțiuni de teren accidentat.
Alte dotări existente definesc acest model ca fiind unul bine adaptat utilizării în teren: ambreiajul durabil, o curea de transmisie foarte fiabilă și anvelopele de 27” GBC Dirt Commander, cu 8 straturi foarte rezistente la perforare.
Noul model RZR Trail S 1000 va putea fi comandat și achizitionat de la magazinele din București și Cluj ale importatorului autorizat Polaris pentru România, firma ASP Group East, sau de la magazinele din teritoriu ale dealerilor acestei companii.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.