Primele generații Indian Scout au făcut legendă timp de aproape 30 de ani, iau noul Indian Scout Bobber este unul dintre cele mai importante modele Indian, fiind cea mai vândută motocicletă din gama actuală.
Fișa tehnică Indian Scout Bobber
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni in V la 60 grade, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică Bosch EFI.
Capacitate cilindrică: 1133 cmc, alezaj x cursă (mm): 99,0 x 73,6 mm.
Putere maximă: 100 CP (74,5 kW)/8100 rpm, cuplu maxim: 97,6 Nm/6000 rpm, raport de compresie: 10,7:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.
Cadru turnat din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică cu amortizoare cu cartuş nereglabile, cursa roată faţă: 119 mm.
Suspensia spate: amortizoare nereglabile, cursă roată spate: 50 mm.
Frână faţă hidraulică cu disc din oţel Ø 298 mm, etrier cu două pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 298 mm, etrier cu un pistonaş, ABS.
Roată faţă/spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu opt spiţe.
Anvelopă faţă: MT60RS 130/90B16 67H, spate: MT60RS 150/80B16 77H, Pirelli fără cameră.
Lungime: 2223 mm, ampatament: 1576 mm, înălţime la şa: 649 mm.
Gardă la sol: 130 mm, masă la plin: 259 kg, capacitate rezervor benzină: 12,5 litri.
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 1 august 2020.
Echipamentul folosit la testul modelului Indian Scout Bobber
Cască Caberg Freedom
Geacă Lookwell Air Highway Hawk
Pantaloni Trilobyte – BBMoto
Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team
Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.