Yamaha XMAX 400 este unul dintre cele mai vândute modele din gama actuală de scutere sportive oferită de firma japoneză.
Fișa tehnică Yamaha XMAX 400
Motor în patru timpi, cu un cilindru, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică EFI.
Capacitate cilindrică: 395 cmc, alezaj x cursă (mm): 83,0 x 73,0 mm.
Putere maximă: 32,8 CP (24,5 kW)/7000 rpm, cuplu maxim: 36,0 Nm/6000 rpm, raport de compresie: 10,6:1.
Transmisie automată, ambreiaj centrifugal cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe curea.
Cadru din ţeavă de oţel.
Suspensia față: furcă telescopică dublă, cursă roată faţă: 110 mm.
Suspensia spate: unitate oscilantă cu două amortizoare cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate: 107 mm.
Frână faţă hidraulică cu discuri din oţel Ø 267 mm, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 267 mm, ABS.
Roată faţă 15”, roată spate 13”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe duble.
Anvelopă faţă: 120/70-15, spate: 150/70-13, fără cameră.
Lungime: 2185 mm, ampatament: 1567 mm, înălţime la şa: 800 mm.
Gardă la sol: 90 mm, masă la plin: 210 kg.
Capacitate rezervor benzină: 13 litri, consum mediu: 4,2 ltr./100 km.
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 25 aprilie 2020.
Echipamentul folosit la testul modelului Yamaha XMAX 400
Cască CMS D-Jet
Geacă Dainese Rider D1 Gore-Tex – United Motors
Tricou termic – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Pantaloni termici – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team
Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.