Benelli TRK 502, una dintre primele motociclete testate în acest sezon, a reprezentat surpriza plăcută pe care n-o anticipasem.
Proiectată și construită integral în China, fiind evident influențată de formele modelului Ducati Multistrada, Benelli TRK 502 este lucrată foarte bine, iar motorul, nu numai că sună bine, dar și funcționează corespunzător.
Dacă ar fi avut niște kilograme mai puțin, ar fi fost și mai bine. Partea plină a paharului este faptul că masa mare îi conferă o stabilitate pe care toți începătorii probabil că o apreciază.
Fișa tehnică Benelli TRK 502
Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică EFI.
Capacitate cilindrică: 499,6 cmc, alezaj x cursă (mm): 69,0 x 66,8 mm.
Putere maximă: 48 CP (35,8 kW)/8500 rpm, cuplu maxim: 45 Nm/4500 rpm, raport de compresie: 11,5:1.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru din ţeavă de oţel tip grindă cu zăbrele.
Suspensia față: furcă telescopică inversată Ø 50 mm reglabilă, cursă roată faţă: 145 mm.
Suspensia spate: monoamortizor cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate: 145 mm.
Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 320 mm, etriere cu 4 pistonaşe, ABS.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier cu 2 pistonaşe, ABS.
Roată faţă/spate 17”, jante cu şase spiţe duble, tubeless, turnate din aliaj de aluminiu.
Anvelope Pirelli Angel, faţă: 120/70-ZR17, spate: 160/60-ZR17.
Lungime: 2180 mm, ampatament: 1535 mm, înălţime la şa: 815.
Gardă la sol: 230 mm, masă la gol: 210 kg.
Capacitate rezervor benzină: 19,5 litri, consum mediu: 3,9 ltr./100 km.
Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 16 mai 2020.
Echipamentul folosit la testul modelului Benelli TRK 502
Cască LS2 Pioneer MX436 – ASP Group
Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team
Tricou termic – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Pantaloni Shima Chase – VioMotor
Pantaloni termici – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team
Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team
Cizme Puma
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.
Salut.
In Romania e adusa de Moto Mus. Tot la 6000€.
Știu, dar firma nu este importator autorizat.
Sunt șanse să vedem un importator autorizat la noi in țară?
Șanse sunt, dar deocamdată nimic. Se poartă niște discuții…
Buna, am o nedumerire si anume de ce va bateti capul (probabil pretul care nu e tocmai ieftin) cu un rahat chinezesc in timp ce majoritatea japonezelor si cateva nemtoaice second cu o intretinere decenta duc de 2 ori cat acest rahat pt care, culmea oameni mai si platesc sa intre in posesia rahatului. Am luat ca referinta pretul pt ca eu cred ca pentru majoritatea este factorul decesiv. Respect pt Benelli orig. Italy dar acest model lasa mult de dorit. Interesante sunt si pozele care Vintage-ul (Orig.) nu are nici o treaba Modernul (actual) ca si renume, legenda etc. si nici nu va avea vre-o data. Apropo daca va uitati bine pozele vintage nu sunt facute in Wenling Qianjiang Zhejiang China. Ma astept ca acest coment sa nu fie publicat. Va doresc bafta si drumuri uscate in continuare.